Gå til innhold

Støtt ofrene for flodbølgen!


Chihiro

Anbefalte innlegg

Jeg vil oppfordre alle her inne til å gi et bidrag til ofrene for flodbølgen i Asia. Det koster så lite for hver enkelt av oss, men når mange gir litt, så blir det penger av det likevel.

Selv valgte jeg å støtte Røde Kors.

Andre organisasjoner som samler inn er:

Leger uten grenser

Norsk Folkehjelp

Kirkens Nødhjelp

Håper dere tar oppfordringen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Har akkurat ringt inn og støttet kirkens nødhjelp. Det er så grusomt å lese avisen nå, gråter over alle de døde og de som leter etter sine kjære. Spesielt forferdelig med barna som er alene nå og ikke finne foreldrene sine. Og alle stakkars som har fått ødelagt alt de eier og har. Hele byer/landsbyer er totalt ødelagt av flodbølgen, helt grusomt.

Håper alle som bruker KG er med å støtter opp om innsamlingsaksjonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det oppfordres nå til at man tar det litt roligere nyttårsaften - det skulle nesten bare mangle!!

Et støttebidrag kan være å kjøpe mindre fyrverkeri - og heller støtte hjelpeorganisasjonene!Vi svir tross alt av 200 mill på fyrverkeri...

Tror det kommer ut bøsser ved fyrverkeriutsalgene, i all fall en del av dem; glimrende tiltak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle så gjerne gjort det, men jeg har 79kr på kontoen min og har derfor ingen muligheter akkurat nå. Men så snart jeg får en mulighet kommer jeg til å støtte via penger. Imens støtter jeg med tanker. Det er helt forferdelig det som har skjedd. Hadde jeg hatt utdannelse eller noe som trengtes der hadde jeg kommet til å reise for å hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå synes jeg vi skal tenke litt før vi skriver i denne tråden. Mange savner sine kjære eller kjenner noen som er savnet. Vær så snill og vis respekt.

Remyline Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg vi skal tenke litt før vi  skriver i denne tråden. Mange savner sine kjære eller kjenner noen som er savnet. Vær så snill og vis respekt.  

Remyline Moderator

I alle dager??!!!

Er enhver tråd om dette temaet hellig for digresjoner (som atpåtil dreier seg om temaet og er saklige!)? Hvilke regler blir brutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...