Vannmelonen Skrevet 10. mai 2017 #1 Skrevet 10. mai 2017 Noen her som har erfaringer med loette? Kviser? Mercilon og cerazette funker ikke for meg. Vurderer hormonspiralen Kyleena eller Jaydess også men redd for kviser. Mercilon påvirker humøret mitt, cerazette ga meg utrolig fet hud og hår + kviser ETTER endt isotretinoin kur. Mercilon har heller ikke hjulpet på kvisene. Noen råd? Burde jeg prøve loette? Eller spiral? eller stav?... Takk for svar på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #2 Skrevet 10. mai 2017 Brukt Loette/Almina i et par år nå. For meg merket jeg ingen forskjell på noe som helst. Humøret, hud, matlyst er alt det samme. Kanskje litt mindre menssmerter, men hadde ikke noe særlig av det heller før, så er vanskelig å si. Anonymkode: 1dfaf...447
Persephone Skrevet 11. mai 2017 #3 Skrevet 11. mai 2017 Jeg har ikke erfaring med spiral, men med Loette og p-ring. Jeg fikk ikke kviser av Loette, men jeg ble ekstremt hormonell. På p-ring er jeg ikke det siden den virker lokalt og ikke på hele kroppen. Så hadde jeg vært deg hadde jeg gått for en spiral.
Apekatten Skrevet 11. mai 2017 #4 Skrevet 11. mai 2017 Jeg hat brukt loette i 4-5 og har ikke fått noen merkbare bivirkninger. Det eneste jeg har merket er at jeg har mye mindre mensensmerter og blør mye mindre. Men det er jo forskjell fra person til person.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #5 Skrevet 11. mai 2017 5 timer siden, Persephone skrev: Jeg har ikke erfaring med spiral, men med Loette og p-ring. Jeg fikk ikke kviser av Loette, men jeg ble ekstremt hormonell. På p-ring er jeg ikke det siden den virker lokalt og ikke på hele kroppen. Så hadde jeg vært deg hadde jeg gått for en spiral. Er ikke ts , men undrer, hvorfor ikke p-ring ? visste ikke at den bare virket lokalt, da slipper man vel bivirkinger? Anonymkode: a7cff...533
havsa Skrevet 11. mai 2017 #6 Skrevet 11. mai 2017 Har kjempegod erfaring med Loette. Minimalt med bivirkninger og aldri hatt mellomblødninger eller noe. Har imidlertid inntrykk av at p-piller er veldig individuelt. Prøv og se! 1
Persephone Skrevet 11. mai 2017 #7 Skrevet 11. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ikke ts , men undrer, hvorfor ikke p-ring ? visste ikke at den bare virket lokalt, da slipper man vel bivirkinger? Anonymkode: a7cff...533 Jeg tolket emnet som at det var spiral, p-piller eller p-stav TS sto mellom. Men p-ring er virkelig å anbefale også! P-ring skal visstnok ikke ha noen bivirkninger, nei. Jeg har i hvertfall ikke merket noe enda, men nå er jeg bare på ring nummer to da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå