Gå til innhold

Herregud som jeg savner full busk...

Fremhevede innlegg

Gjest lipgloss
Skrevet
2 timer siden, Elseby13 skrev:

Kjære menneske, måtte du trøste deg selv som anonym bruker?! Jeg har jo ikke mobbet ditt utseende, jeg ler bare av språket ditt! Hode er en del av kroppen og alle har vel vipper og bryn! Er det mulig å være så hårsår! No pun intended!

Jeg trodde at brukerne her er voksne som tåler en språk-vits, men der tok jeg feil.

hvorfor skal jeg være anonym bruker det skulle da ikke være nødvendig, mulig jeg har missforstått deg men oppfattet det som om du ble kvalm av mitt hår og mine vipper.

Jeg er voksen og tåler selvfølgelig i vits men kanskje er jeg litt sårbar da jeg har hatt mye og stri med i min ungdom, alt fra mobbing, lese og skrivevansker samt overgrep.

I tilegg til alt dette så er jeg en transeperson som heller ikke har vært så enkelt,så mulig derfor jeg er litt skjør og sårbar.

Men la oss bare glemme det da og holde oss til tråden

Videoannonse
Annonse
Gjest lipgloss
Skrevet
2 timer siden, Elseby13 skrev:

Kjære menneske, måtte du trøste deg selv som anonym bruker?! Jeg har jo ikke mobbet ditt utseende, jeg ler bare av språket ditt! Hode er en del av kroppen og alle har vel vipper og bryn! Er det mulig å være så hårsår! No pun intended!

Jeg trodde at brukerne her er voksne som tåler en språk-vits, men der tok jeg feil.

hvorfor skal jeg være anonym bruker det skulle da ikke være nødvendig, mulig jeg har missforstått deg men oppfattet det som om du ble kvalm av mitt hår og mine vipper.

Jeg er voksen og tåler selvfølgelig i vits men kanskje er jeg litt sårbar da jeg har hatt mye og stri med i min ungdom, alt fra mobbing, lese og skrivevansker samt overgrep.

I tilegg til alt dette så er jeg en transeperson som heller ikke har vært så enkelt,så mulig derfor jeg er litt skjør og sårbar.

Men la oss bare glemme det da og holde oss til tråden

Skrevet

Fjerner alt for egen del. Kunne latt det være igjen noe for en partner, men nå foretrekker han meg glattbarbert også så.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så dømmende du er. Er man uintelligent om man barberer? Du er fryktelig nedlatende i tråder her inne. Hva er greia? 

Anonymkode: a1041...15e

Mener ikke å dømme noen. Men det er lite intelligent å barbere seg når de fleste i dag vet at ikke det er bra å fjerne det. Legene sier det, jeg vet det. Det er ikke farlig, men det finnes INGEN fordeler ved å barbere underlivet. Ingen what so ever, sånn er det bare. Men for all del, kutt det av...

• Liker 1
Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Innhøstinga og våronna er forlengst begynt.....Og dei fleste plener skal vera "snauklipte" idag...

Skrevet
På 5/20/2017 den 11.39, Hemmingroad skrev:

Mener ikke å dømme noen. Men det er lite intelligent å barbere seg når de fleste i dag vet at ikke det er bra å fjerne det. Legene sier det, jeg vet det. Det er ikke farlig, men det finnes INGEN fordeler ved å barbere underlivet. Ingen what so ever, sånn er det bare. Men for all del, kutt det av...

Hvorfor er det ikke bra å fjerne det? Jeg har fjernet det i 10 + år og aldri hatt plager eller noen ting. Jeg hatt gynekologiske undersøkelser både hos legen, sykehus og hos gynokolog, og ingen har nevnt et kvekk om det ikke er bra å barbere bort håret. Så det er nok neppe så ille som du skal ha det til. Fordelen ved å barbere underlivet, er at jeg slipper at det klør. For meg klør det når det begynner å vokse ut, og jeg føler meg mest fresh når jeg er barbert.

For all del, kjør full busk, men jeg synes det er mye bedre å være glatt enn å la det gro. Det er slik jeg liker det, mens noen liker full busk. 

Skrevet
På 5/18/2017 den 18.28, AnonymBruker skrev:

:kvalm::balltre:

Anonymkode: 3ca13...02a

Saklig 🙄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 20.5.2017 den 11.39, Hemmingroad skrev:

Det er ikke alt vi er skapt med som vi trenger like mye nå som før. Visdomstenner er et eksempel. Hår på kvinneben, hva er det godt for? Trenger vi hår på bena for å regulere kroppsvarmen? I så fall, er jeg et genetisk utskudd siden jeg nesten ikke har hår på bena? Er jeg da uintelligent? Eller er det kun snakk om kjønnsorgan? Da er det uintelligent da! Spesielt om man ikke opplever plager ved å fjerne. 

Og du hevder du ikke vil dømme samtidig som du gjør det. Mindre intelligent liksom. Det er mindre intelligent å dømme andre for å gjøre som de selv føler er best. Og det er ingen lov mot intimbarbering, så pass på deg selv! 

Hvilken hensikt har foresten hodehår? 

Gjest Axl Rose
Skrevet
På 20.5.2017 den 7.08, Elseby13 skrev:

Enig med deg. Litt må man tåle hvis man skal være på nett. Alle har og får hår i fjeset og det tror jeg alle vet. Bart og skjegg er vanlig å fjerne (eller trimme). Ikke hele bryn (fjerne litt/steller de) og vipper. Alle bør tåle en spøk også hvis en skal være på internett og forum.

Gjest Axl Rose
Skrevet

Synes faktisk det er bedre med hår i underlivet på noen enn at de går med store blemmer og klør. Ikke alle tåler å fjerne det.

Skrevet

Jeg respekterer, men kan ikke forstå, hvorfor folk vil ha et tornekratt der nede. Ingen ting suger livsgnisten så hardt ut av en, som når rævskjegget fungerer som borrelås på stretchlakenet.

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, smalls skrev:

Hvorfor er det ikke bra å fjerne det? Jeg har fjernet det i 10 + år og aldri hatt plager eller noen ting. Jeg hatt gynekologiske undersøkelser både hos legen, sykehus og hos gynokolog, og ingen har nevnt et kvekk om det ikke er bra å barbere bort håret. Så det er nok neppe så ille som du skal ha det til. Fordelen ved å barbere underlivet, er at jeg slipper at det klør. For meg klør det når det begynner å vokse ut, og jeg føler meg mest fresh når jeg er barbert.

For all del, kjør full busk, men jeg synes det er mye bedre å være glatt enn å la det gro. Det er slik jeg liker det, mens noen liker full busk. 

Hvis du først barberer og så lar det vokse ut så klør det ja. Hadde du aldri startet å barbere hadde det heller ikke klødd når hårene vokser. Så det med kløe er faktisk en ulempe ved å barbere seg jevnlig.

Anonymkode: bf71b...371

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Synes faktisk det er bedre med hår i underlivet på noen enn at de går med store blemmer og klør. Ikke alle tåler å fjerne det.

Det tror jeg mange er enige i. Men folk må få bestemme dette selv uten å bli kalt uintelligente. 

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke barbert på noen uker, hvem vil se full busk?:) Men hr svak hårvekst i utgangspunktet da:fnise: Kan jeg legge ut bilde her i tråden ?

Anonymkode: 50f28...097

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke barbert på noen uker, hvem vil se full busk?:) Men hr svak hårvekst i utgangspunktet da:fnise: Kan jeg legge ut bilde her i tråden ?

Ikke legg ut underlivet ditt på KG. Ikke legg ut slikt på nett i det hele tatt. 

Anonymkode: 86c2c...24e

• Liker 3
Gjest Axl Rose
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan sende på pm :) 

Kvinnelig underliv er sexy både med og uten hår! 

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i all verden vil du det? :klo:

Anonymkode: 66e7f...a9a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...