Gå til innhold

Herregud som jeg savner full busk...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sorry, men jeg kommer ikke til å ha full busk der nede pga noen menn liker det. Hvis han ikke liker at jeg barberer meg, så passer vi ikke sammen. Jeg barberer meg fordi jeg liker det best :) 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, LeilaS skrev:

Sorry, men jeg kommer ikke til å ha full busk der nede pga noen menn liker det. Hvis han ikke liker at jeg barberer meg, så passer vi ikke sammen. Jeg barberer meg fordi jeg liker det best :) 

Du har min fulle støtte :nori:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 10.5.2017 den 17.47, AnonymBruker skrev:

Kjære alle norske kvinner, kast høvelen, la håret gro nedentil, ribba høne er kvalmt, stygge, klamt, illeluktende og ikke minst et eldorado for bakterier, æsj... 

Anonymkode: 3ca13...02a

Når hadde du tenkt til å ligge med alle norske kvinner? Hvorfor er det viktig for deg at alle norske kvinner skal ha full busk når du sikkert ikke får sjansen til å være med en brøkdel av dem?

Anonymkode: f8d39...bfc

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet
1 time siden, Arabella skrev:

Hodehåret også, altså?

hihi nei hodehåret er jeg glad i :) ser at jeg tok litt hardt i der😂😂

AnonymBruker
Skrevet
På 12/05/2017 den 16.30, AnonymBruker skrev:

Bra, du har skjønt det! Du burde dog lagt til at kvinner selv bestemmer om de ønsker å gi innlegget ditt pluss, fordi ingen kan bestemme om en kvinne skal gi innlegg på KG pluss eller ikke!!!

Mvh KG kvinnegruppe - gruppen som benytter et hvert behov for å ytre at kvinner i dag kan gjøre akkurat som de vil, og at det ikke er noen andres sak! 

Anonymkode: 1a2b7...64c

Den tråden omhandler kvinners underliv så jeg skrev at kvinner kan gjøre hva de vil med sitt eget underliv. Noe jeg håper de fleste er enige med :) Hva pluss har med saken å gjøre forstår jeg ikke helt. Hva kvinner gjør med sitt eget undeliv bør være 100% frivillig.

Anonymkode: bf9bb...b64

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Aharp skrev:

Du har min fulle støtte :nori:

Hehe bra :) 

AnonymBruker
Skrevet
På 10.5.2017 den 20.46, AnonymBruker skrev:

Fjerner alt. Har ikke hatt partner på 8 mnd, men er like glattbarbert likevel. Gjør det for min del og bryr meg ikke om andre. 

Anonymkode: 86c2c...24e

:kvalm::balltre:

Anonymkode: 3ca13...02a

• Liker 1
Gjest Elseby13
Skrevet
På 10.5.2017 den 20.43, lipgloss skrev:

nei takk fjerner alt,føler meg skitten med hår og det gjelder alt kroppshår :) 

Oops, ser av bildet ditt at du glemte å shave hode og ansikt. Så pinlig for deg.

Gjest lipgloss
Skrevet (endret)
1 time siden, Elseby13 skrev:

Oops, ser av bildet ditt at du glemte å shave hode og ansikt. Så pinlig for deg.

skal det være en dårlig spøk eller.tror de fleste sjønner at jeg mener kroppshår ikke hode hår,har da ikke hår i ansiktet på bilde heller.

Og så er det ikke sikkert bilde er av meg heller da

syns ikke noe om mobbing visst det er det du forsøker på

Endret av lipgloss
Gjest Axl Rose
Skrevet

Hår eller ikke hår. Fitte er fitte!!:rodmer:

Gjest Elseby13
Skrevet
59 minutter siden, lipgloss skrev:

Har da ikke hår i ansiktet på bilde heller.

Jepp, øyebryn og vipper er skikkelig kvalmt.

Gjest lipgloss
Skrevet
40 minutter siden, Elseby13 skrev:

Jepp, øyebryn og vipper er skikkelig kvalmt.

forstår ikke hvorfor du sier slikt til meg,du må selvfølgelig mene hva du vil men måten du sier ting på er jo direkte stygt :( 

Jeg har vært utsatt for mobbing i min barndom og ungdom og kjenner jeg blir skikkelig lei meg når jeg blir angrepet på denne måten.

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, lipgloss skrev:

forstår ikke hvorfor du sier slikt til meg,du må selvfølgelig mene hva du vil men måten du sier ting på er jo direkte stygt :( 

Jeg har vært utsatt for mobbing i min barndom og ungdom og kjenner jeg blir skikkelig lei meg når jeg blir angrepet på denne måten.

Bare å heve seg over sånn infantile oppførsel, du er superfin uansett ❤️

Anonymkode: bb452...1ab

• Liker 3
Gjest lipgloss
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare å heve seg over sånn infantile oppførsel, du er superfin uansett ❤️

Anonymkode: bb452...1ab

tusen takk😊huff jeg blir bare så dårlig av slikt

Skrevet

Ryddet for spekulasjon og seksualisert innhold.

Edie, mod.

Skrevet
På 5/18/2017 den 20.04, Elseby13 skrev:

Pinlig for deg som må svare andre på denne måten. Skjerpings. 

• Liker 2
Gjest lipgloss
Skrevet
41 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Pinlig for deg som må svare andre på denne måten. Skjerpings. 

😘😘😘

Gjest Elseby13
Skrevet
11 timer siden, lipgloss skrev:

tusen takk😊huff jeg blir bare så dårlig av slikt

Kjære menneske, måtte du trøste deg selv som anonym bruker?! Jeg har jo ikke mobbet ditt utseende, jeg ler bare av språket ditt! Hode er en del av kroppen og alle har vel vipper og bryn! Er det mulig å være så hårsår! No pun intended!

Jeg trodde at brukerne her er voksne som tåler en språk-vits, men der tok jeg feil.

Skrevet

Ingen tvil om at full busk er best. Heldigvis er noen med litt vett i hodet som har det...

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, Hemmingroad skrev:

Ingen tvil om at full busk er best. Heldigvis er noen med litt vett i hodet som har det...

Så dømmende du er. Er man uintelligent om man barberer? Du er fryktelig nedlatende i tråder her inne. Hva er greia? 

Anonymkode: a1041...15e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...