Gå til innhold

Penisstrengen hans røk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den er røket helt av og på nettet har jeg lest at den ikke vil gro tilbake igjen. Så nå lurer jeg på om det vil kjennes likens ut som før når vi har sex i framtiden

Anonymkode: d0ad4...c21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppssøkte han ikke legevakta. Du blør som en gris etter et slikt uhell?

AnonymBruker
Skrevet

Nei det vil aldri bli det samme igjen. Han er skadet vare. Dump han og finn deg en ny.

Anonymkode: 8f71a...a78

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei det vil aldri bli det samme igjen. Han er skadet vare. Dump han og finn deg en ny.

Anonymkode: 8f71a...a78

QQbaby?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tull

Anonymkode: ecf61...0a2

AnonymBruker
Skrevet

Du overdramtatiserer dette en smule. Kjæresten min har gjort dette, han har et lite arr der, that's it. Jeg merker ingen forskjell, og han sier at han ikke har merket noe heller, annet enn at helingsprossesen tok litt tid pga slimhinnevev og fuktighet. 

Anonymkode: 01445...d88

Skrevet

Om den er helt revet av kunne det vært kjekt med en tur til legen bare for å dobbeltsjekke at det blir å gro rett. Utover det skal det ikke være noe problem, og vil ikke påvirke dere senere.

Gjest C0smos
Skrevet

Det skjer mange. Samboern sin røyk, og sexen er helt lik, men han har sliti lenge med at han blir fort sår, og at det kan "stikke" litt etter samleie/ - helst ved røff sex. Skal til legen nå, mest sannsynlig har den grodd feil og er for kort, så må enten snitte litt eller sy den rett igjen (dette er smertefritt sier folk, får bedøvelse og er fort gjort). Sexen blir nok ikke annerledes for han, men han kommer nok til å bekymre seg for at det skal skje igjen, som kan gå utover nytelsen. Annbefaler å stikke til legen uansett og sjekke det :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...