magolia Skrevet 27. desember 2004 #1 Skrevet 27. desember 2004 Jeg trenger tips til nattmat vi kan ta frem nyttårsaften!! Vi skal samles en gjeng og som vanlig regner jeg med at vi blir sittende leeenge oppe etter vi har fått ungene til sengs etter rakettene er fyrt opp. Da er det godt med noe å bite i, og jeg har lyst til å lage noe å ha med som er lett å ta frem. Jeg må lage dette kvelden før nyttåsaften. Tips til meg...?
Snuppelure Skrevet 28. desember 2004 #2 Skrevet 28. desember 2004 tja.. litt ut på natten med noe promille.... noe bedre enn pølser skal en vel vanskelig finne....
Arkana Skrevet 28. desember 2004 #3 Skrevet 28. desember 2004 En god gryterett, f.eks. chili con carne, med brød til. Eller f.eks. kjøttsuppe, lapskaus e.l. Den kan du lage på forhånd og varme opp når dere er sultne.
ella.P Skrevet 30. desember 2004 #4 Skrevet 30. desember 2004 Spekemat, ost og kjeks, eller en gryterett...dette er jo noen alternativer som du kan lage dagen i forveien. Lettvint og godt. Kanskje spesielt godt med noe salt.......
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #5 Skrevet 30. desember 2004 ertesuppe kokt på rester av fenalår? da må du legge i bløt ertene straks.... lykke til
Gjest Primula Skrevet 30. desember 2004 #6 Skrevet 30. desember 2004 røkt laks og eggerøre eller spekemat og eggerøre kjempeenkelt og veldig godt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå