Gå til innhold

Du med angst: Hvor jobber du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor jobber du hen, du som sliter med sosial angst/panikk, og takler stress dårlig..

Anonymkode: 80a8f...bb7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ptsd. Jobber i butikk. 

Anonymkode: 7a524...b46

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har sterk sosial angst/panikkanfall/depresjon. Jobber i resepsjon. Jobben hjelper meg å takle sykdommen.

Anonymkode: 0ba11...3cc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Matbutikk. Ja, Det blir jo mye kundekontakt, men blir liksom de samme replikkene når man sitter i kassa. Heldigvis har jeg mange hyggelige kunder innom :)  Å jobbe i butikk har faktisk gjort angsten litt mindre.Jeg har blitt mer sosial etter jeg begynte her. Har jobbet her siden september i fjor. Det var fryktelig skummelt i starten, men går bedre nå.

Anonymkode: c6825...005

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobber som jordmor på en fødeavdeling.

Anonymkode: 1c0db...9eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan oppstår angsten hos dere, symptomer osv, og hvordan takler dere den? 

Anonymkode: a0b7f...553

AnonymBruker
Skrevet

Kontaktlærer på ungdomstrinnet. Panikkangst. 

Anonymkode: 51772...50d

Gjest Raindrops
Skrevet

Jobber i varehus og studerer ved siden av. Jobben har absolutt hjulpet på angsten, men jeg har vanskelige dager også. Noen ganger må jeg låse meg inne på do og bare ta en pause. Men jeg får ikke angst av stress da, mest av folk og sånn. Stress er bra, for da rekker jeg ikke å tenke på angsten og det gir mestringsfølelse når jeg ser at det går bra.

AnonymBruker
Skrevet

Jobber som systemutvikler (programmerer). Jeg var produktsjef i et stort it-firma i over 6 år, og hatet det intenst, men bet tennene sammen i håp om at det skulle bedre seg. Det gjorde det ikke, så da sluttet jeg, og gikk over i en jobb hvor jeg har veldig lite kontakt med andre enn de samme 6-7 kollegaene. 

Anonymkode: c8520...1f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kontorjobb hvor jeg for det meste jobber alene med oppgavene. 

Hadde en stressende jobb før med mye kundekontakt, jeg ble vant til det, men var så sliten når jeg hadde fri så jeg bestemte meg for å bytte jobb.

Anonymkode: fda80...f96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...