AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #1 Skrevet 10. mai 2017 Både jenter og gutter. Noen som kan eller vil beskrive en skikkelig god og kraftig orgasme. Er det noe spes som partner må gjøre for at det skal skje? Anonymkode: b7d09...839
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #3 Skrevet 10. mai 2017 god oppvarming, og stilling som gjøre at penis stimulerer g-punktet. Da er jeg hinsides denne verden. Anonymkode: 27890...447
DominantHr Skrevet 10. mai 2017 #5 Skrevet 10. mai 2017 Seksualisert dominans og/eller klitoris-stimulering.
SlemUlv Skrevet 10. mai 2017 #6 Skrevet 10. mai 2017 Han må ha sex med meg.. det gir meg de beste orgasmene
Mr. Kilmister Skrevet 10. mai 2017 #7 Skrevet 10. mai 2017 Jo lenger man holder på desto bedre og kraftig blir orgasmen... 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #8 Skrevet 10. mai 2017 Er dame. Enten når jeg er skikkelig kåt og vi har holdt på en stund eller når det er spennende som f.eks om det er utendørs, fare for å bli oppdaget osv og under analsex da er de dypere og mer intens. En intens er orgasme er når hele kroppen spenner seg, du svetter, det er så godt at du sliter med å ikke være stille og du rister i hele kroppen. Har også opplevd følelsen av fyrverkeri! Anonymkode: 50b86...0af
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #9 Skrevet 10. mai 2017 1 time siden, Katten.2.0 skrev: Edging. Hvordan skjer engang? Blir orgasmene bedre av det? Anonymkode: b7d09...839
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #10 Skrevet 10. mai 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dame. Enten når jeg er skikkelig kåt og vi har holdt på en stund eller når det er spennende som f.eks om det er utendørs, fare for å bli oppdaget osv og under analsex da er de dypere og mer intens. En intens er orgasme er når hele kroppen spenner seg, du svetter, det er så godt at du sliter med å ikke være stille og du rister i hele kroppen. Har også opplevd følelsen av fyrverkeri! Anonymkode: 50b86...0af Hørtes deilig ut. Hørt at det går ann å besvime av orgasme? Anonymkode: b7d09...839
Katten.2.0 Skrevet 10. mai 2017 #11 Skrevet 10. mai 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skjer engang? Blir orgasmene bedre av det? Anonymkode: b7d09...839 Veldig enkelt: Du stimulerer partner helt opp til orgasme, men stopper før vedkommende får den. Gjenta dette til vedkommende er gal av lyst, så lar du dem komme. Gir de mest intense orgasmene du kan tenke deg.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #12 Skrevet 10. mai 2017 13 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Veldig enkelt: Du stimulerer partner helt opp til orgasme, men stopper før vedkommende får den. Gjenta dette til vedkommende er gal av lyst, så lar du dem komme. Gir de mest intense orgasmene du kan tenke deg. Høres digg ut. Er det samme effekt for gutten som for jenta? Må den som edges bindes så han/hun ikke mister kontrollen å hjelper seg selv? Hvordan føles en sånn orgasme egentlig? Anonymkode: b7d09...839
Katten.2.0 Skrevet 10. mai 2017 #13 Skrevet 10. mai 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres digg ut. Er det samme effekt for gutten som for jenta? Må den som edges bindes så han/hun ikke mister kontrollen å hjelper seg selv? Hvordan føles en sånn orgasme egentlig? Anonymkode: b7d09...839 Du får teste selv. Du kan gjøre det på deg selv bare ved selvkontroll.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #14 Skrevet 10. mai 2017 7 timer siden, Hemmingroad skrev: Jo lenger man holder på desto bedre og kraftig blir orgasmen... Dette. Ikke selve knullingen som må vare i evigheter, men et laaaaangt foreplay som får meg superkåt, masse pirring av hele kroppen ikke bare kyssing og to sekunder på puppen så ned i buksa men lang tid på å stryke og tease alle erogene soner og den mentale tenningen. Ja da blir jeg så sensitiv og på tuppen til orgasme så når pikken først kommer og klitten først blir stiumlert da så er jeg så kåt at jeg kommer med et vræl for å si det mildt. Anonymkode: 91de6...cdb 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå