AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #1 Del Skrevet 9. mai 2017 Lastet ned the sims 4 på jobben for noen måneder siden. Men helt plutselig sluttet arbeidsplassen på tomten å vises. Det ser slik ut når simmen kommer på jobb: Egentlig så skal jeg "legekontoret" komme opp, men der er bare grønt gress.. Noen som vet hva jeg kan gjøre?? Anonymkode: 0ad74...d13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #2 Del Skrevet 10. mai 2017 Har du forsøkt å reparere spillet i Origin? Jeg tror man høyreklikker på spillet og velger reparer spill. Anonymkode: b4766...bb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #3 Del Skrevet 10. mai 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du forsøkt å reparere spillet i Origin? Jeg tror man høyreklikker på spillet og velger reparer spill. Anonymkode: b4766...bb7 ja, men det funket ikke :/ Anonymkode: 0ad74...d13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 10. mai 2017 #4 Del Skrevet 10. mai 2017 Google is your friend! Her er det mange tips til hva du kan gjøre: http://forums.thesims.com/en_us/discussion/853129/get-to-work-hospital-missing-help Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå