Gå til innhold

Privat psykolog/psykiater i Oslo

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg lurte på om noen har erfaring og kan hjelpe meg litt med å finne en privat psykolog eller psykiater i Oslo. Jeg har prøvd noen måneder å komme meg på venteliste hos psykologer med driftsavtale, men jeg har egentlig gitt opp å få plass hos en av dem. Hvis noen av dere går til psykolog med driftsavtale i Oslo vil jeg gjerne høre om hvordan dere gikk frem for å ordne det, for alle jeg har ringt eller sendt brev til har bare sagt at de ikke har kapasitet, selv om det er de som står oppført med kortest ventetid..

Men nå har jeg hvertfall innsett at jeg sannsynligvis bare må finne en som er privat. Men jeg syns det er så vanskelig! Jeg har prøvd å google, men det er liksom ingen oversikt noe sted, og det er jo mange som ikke har nettside virker det som. Siden det koster så mye vil jeg jo helst vite litt om psykologen/psykiateren før jeg bestiller time.

Så hvis noen har noen å anbefale eller tips til hvordan jeg bør gå frem for å finne en privat psykolog/psykiater blir jeg veldig glad for hjelp. Jeg er 22 år og det jeg sliter med er depresjon, generalisert angst og unnvikende personlighetsforstyrrelse.

Anonymkode: 42c92...9a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...