Gå til innhold

Noen som har opplevd det samme?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har smerter i høyre side av magen, har blitt undersøkt av lege med UL, og det er ingenting galt med organene mine. Det stikker når jeg trekker pusten dypt og det latterlig smertefullt å skifte stilling i sengen. Spesielt smertefullt er det å ligge på venstre skulder. Jeg har fått Voltaren 50mg to ganger for dagen i 8 dager, men føler ikke at disse hjelper. Jeg har prøvd å google, men finner ingenting. Jeg har ikke trent, ikke løftet tungt, så det er ingen logisk forklaring på dette. Dette dukket plutselig opp, midt på natten. Jeg antar at det er muskulært, men klarer ikke finne muskelen som eventuelt er årsaken til disse smertene....Setter enormt pris på om noen kan gi meg et lite hint om hva dette kan være....

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Luft? Jeg har cøliaki og litt sånn forskjellig og hvis jeg ikke får ut lufta (jeg raper aldri så all luft må komme ut den andre veien og det er ikke alltid det kommer seg gjennom knirkefritt) så får jeg stikkende smerter i magen. Hos meg er det verst om natta. 

Har du prøvd sånn varmepose man kjøper på apoteket o.l? Synes de er mye bedre enn en varmeflaske man putter vann i og så legger jeg den over magen når jeg legger meg. 

Anonymkode: e2cff...a42

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Luft? Jeg har cøliaki og litt sånn forskjellig og hvis jeg ikke får ut lufta (jeg raper aldri så all luft må komme ut den andre veien og det er ikke alltid det kommer seg gjennom knirkefritt) så får jeg stikkende smerter i magen. Hos meg er det verst om natta. 

Har du prøvd sånn varmepose man kjøper på apoteket o.l? Synes de er mye bedre enn en varmeflaske man putter vann i og så legger jeg den over magen når jeg legger meg. 

Anonymkode: e2cff...a42

Nei, ingen luft. Det ble også sjekket av legen....Skal prøve en sånn varmepose, kanskje det lindrer litt. Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...