AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #1 Skrevet 9. mai 2017 Halla guys :-) 25 år gammel jente her. Jeg er slank, har en fettprosent på 18 i dag. Trener styrke 5 ganger i uken og løper 1-3 ganger. Jeg begynte aktivt i januar etter et år med opptrening etter skade. uansett, jeg sliter nå med at fetter på innsiden av lårene ikke minker. Jeg trener knebøy, bulgarsk utfall og hipthrust 3 ganger i uken. Ja, jeg vet at det ikke er mulig å punkforbrenne. Det er heller ikke det jeg er ute etter. Men, vil fettet på innsiden av lårene minke mer etterhvert som styrken kommer seg, eller må jeg legge inn flere øvelser? Anonymkode: 020ae...8aa
Mylian Skrevet 9. mai 2017 #2 Skrevet 9. mai 2017 Hei, Du ser ut som de fleste kvinner gjør. Om det er mellomrom mellom innsiden av lårene du ønsker skal du vite at dette er genetisk betinget, ikke et resultat av trening. Såklart man får et mellomrom uansett hvis man er anorektisk, men for slanke kvinner er dette ikke noe man kan trene seg til. Man enten har det eller ikke. Jeg synes du skal finne litt viktigere ting å fokusere på. 7
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #3 Skrevet 9. mai 2017 Hehe! Det måtte vel komme, ja så klart kan det være genetisk. Men inntil i fjor, hadde jeg ikke fett der. Det er først etter et rolig år at fettet har samlet seg der. Jeg streber heller ikke etter mellomrom mellom lårene, jeg streber etter en sunn, sterk og stram kropp. Jeg er langt fra anorektisk, og har et sunt forhold til mat og trening. Spørsmålet mit var heller hvorvidt lårene vil bli strammere (at fetter mellom lårene minskes med de øvelsene jeg gjør i dag) TS Anonymkode: 020ae...8aa
Katten.2.0 Skrevet 9. mai 2017 #4 Skrevet 9. mai 2017 Om du har en fettprosent på 18 skal du virkelig ikke tenke på det i det hele tatt. Det er ganske naturlig å ha litt fett der, selv for de som har en minimal fettprosent. 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #5 Skrevet 9. mai 2017 Tydeligvis umulig og ikke poengtere her hva jeg vet fra før. Jeg vil ikke mer ned i fettprosent, og ja det er naturlig med fett på kroppen. Ja, man skal godta at man ser ut som man gjør. Blablabla. GOT IT Anonymkode: 020ae...8aa 2
Mylian Skrevet 9. mai 2017 #6 Skrevet 9. mai 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tydeligvis umulig og ikke poengtere her hva jeg vet fra før. Jeg vil ikke mer ned i fettprosent, og ja det er naturlig med fett på kroppen. Ja, man skal godta at man ser ut som man gjør. Blablabla. GOT IT Anonymkode: 020ae...8aa Skal jeg fortelle deg noe? Ingen heterofile menn bryr seg om du har mellomrom mellom lårene. 6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #7 Skrevet 9. mai 2017 Kroppen er i konstant endring. Du har lav fettprosent, lavere enn normalen. Hva skal du med mindre fett mellom lårene? Anonymkode: 6f3d5...458 5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #8 Skrevet 9. mai 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kroppen er i konstant endring. Du har lav fettprosent, lavere enn normalen. Hva skal du med mindre fett mellom lårene? Anonymkode: 6f3d5...458 Vel, etter å ha vært ganske stram en gang i tiden så er det vel savnet etter det da? Anonymkode: 020ae...8aa
Simbyxor Skrevet 9. mai 2017 #10 Skrevet 9. mai 2017 Jeg er overbevist om at det er mulig å punktslanke seg. Hilsen personen med fyrstikk-fingre.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #11 Skrevet 9. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vel, etter å ha vært ganske stram en gang i tiden så er det vel savnet etter det da? Anonymkode: 020ae...8aa "Savnet"? Er du ikke ganske veltrent, slank og stram? Kroppen forandrer seg etterhvert som årene går. Er thigh gap et "savn" for deg, har du et problem. Ikke med kroppen din, men med hodet ditt. Anonymkode: 56a06...c82 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #12 Skrevet 9. mai 2017 Er det overskudds hud kansje ? Anonymkode: ff25c...e3a
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #13 Skrevet 10. mai 2017 Folkens da😌 Jeg streber ikke thigh gap. Jeg ønsker meg stramme, veltrente lår. Og de ser jo ikke veldig veltrente ut når det er store fettklumper på innsiden. Og der er da litt drøyt å si at det er et problem med hodet mitt hvis jeg har lyst på thigh gap. Du trenger da ikke være syk bare for at det mellomrom mellom lårene? Anonymkode: 020ae...8aa 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #14 Skrevet 10. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Folkens da😌 Jeg streber ikke thigh gap. Jeg ønsker meg stramme, veltrente lår. Og de ser jo ikke veldig veltrente ut når det er store fettklumper på innsiden. Og der er da litt drøyt å si at det er et problem med hodet mitt hvis jeg har lyst på thigh gap. Du trenger da ikke være syk bare for at det mellomrom mellom lårene? Anonymkode: 020ae...8aa Tviler sterkt på at du har store fettklumper på innsiden av lårene dine basert på det andre du har skrevet om kroppen din. Anonymkode: 10293...cf8 7
penny_ Skrevet 10. mai 2017 #15 Skrevet 10. mai 2017 Punktslanking er ikke mulig, men kanskje du bør legge på deg litt mer muskler? 1
Silje92 Skrevet 11. mai 2017 #16 Skrevet 11. mai 2017 På 9.5.2017 den 21.49, AnonymBruker skrev: Tydeligvis umulig og ikke poengtere her hva jeg vet fra før. Jeg vil ikke mer ned i fettprosent, og ja det er naturlig med fett på kroppen. Ja, man skal godta at man ser ut som man gjør. Blablabla. GOT IT Anonymkode: 020ae...8aa Hvis du ikke vil ned i fettprosent, men fjerne fett fra innsiden av lårene, hvor vil du flytte fettet til 😉? Armene kanskje? Du må ned i fettprosent om du skal få bort fettet på lårene, du kan ikke bestemme hvilke fettlagere kroppen skal ta av først. Trener du bare styrke nå kan du kjøre på med intervaller om du ikke liker å trene så mye kondisjon uansett, godt for hjertet 😉
Drakan Skrevet 11. mai 2017 #17 Skrevet 11. mai 2017 Du kan gjøre svømming, knebøy trener ikke det området. Det er også den der... man ligger på siden og løfter opp foten som er fri til å gå opp øvelsen og man holder den der i fem sekunder av gangen og avslutter med 30 sekunders løft som sakte går ned. Man tar en fot av gangen og bytter side, men du kan gjøre denne øvelsen om du ikke svømmer eller sykler. Glemt hva den heter, men burde funke om det er slik at du har fått mer. Derimot, det kan hende du er i ferd med å utvikle dame fasongen siden du er såpass ung. Man får videre lår rundt den alderen. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #18 Skrevet 11. mai 2017 På 10.5.2017 den 7.24, AnonymBruker skrev: Folkens da😌 Jeg streber ikke thigh gap. Jeg ønsker meg stramme, veltrente lår. Og de ser jo ikke veldig veltrente ut når det er store fettklumper på innsiden. Og der er da litt drøyt å si at det er et problem med hodet mitt hvis jeg har lyst på thigh gap. Du trenger da ikke være syk bare for at det mellomrom mellom lårene? Anonymkode: 020ae...8aa Å påstå at du har store fettklumper på innsiden av lårene når du har en fettprosent på 18 er både sykt og latterlig. Gå til legen! Du trenger hjelp! Anonymkode: 9affb...5a9 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #19 Skrevet 12. mai 2017 Dersom du ønsker å fjerne fett på innsiden av lårene er eneste naturlige mulighet å minke fettprosenten din generelt over hele kroppen. Anonymkode: 3426a...63a
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #20 Skrevet 12. mai 2017 Det er ikke unaturlig at kroppen endrer seg fra midten av 20-årene. Hvorfor ikke heller akseptere at du er fin som du er og bruke tankene og energien på noe annet? Anonymkode: 02105...86f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå