Gå til innhold

Bank uten kortavgift?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 10.5.2017 den 16.43, JackIost skrev:

Spare 2-300 kr i året? Er nok andre grep som ville monnet mer når det kommer til privatøkonomi :)

Enig. Jeg sparer bl.a. tusenvis av kroner hvert år, ved å handle med DNB Mastercard når det er Supertilbud i utvalgte butikker. Da får jeg 25% rabatt oppå allerede nedsatte priser.

Anonymkode: c11eb...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Jeg sparer bl.a. tusenvis av kroner hvert år, ved å handle med DNB Mastercard når det er Supertilbud i utvalgte butikker. Da får jeg 25% rabatt oppå allerede nedsatte priser.

På den andre siden kjøper du sannsynligvis ting du ellers ikke ville kjøpt.

Anonymkode: 011c3...cba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.5.2017 den 16.43, JackIost skrev:

Spare 2-300 kr i året? Er nok andre grep som ville monnet mer når det kommer til privatøkonomi :)

Prøver å gjøre både små og store grep da... Er vel mest irriterende, å tenke på at jeg betaler nesten 300 kr for å kanskje dra kortet én gang. 

Anonymkode: bce9d...ec1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På den andre siden kjøper du sannsynligvis ting du ellers ikke ville kjøpt.

Anonymkode: 011c3...cba

Nei, det gjør jeg ikke. Dette er ting som jeg trenger, men som jeg har ventet med å kjøpe, nettopp fordi det ble for kostbart å kjøpe det tidligere (til full pris).

Anonymkode: c11eb...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På den andre siden kjøper du sannsynligvis ting du ellers ikke ville kjøpt.

Anonymkode: 011c3...cba

Ps. Det er ikke klær og unødvendig dill & dall jeg kjøper på slike supertilbud gjennom DNB.

Det er nødvendige ting til hjemmet, som bl.a. verktøy, avfukter m.m. Dette er ting som jeg har trengt lenge, men jeg ventet til jeg kunne kjøpe det rimeligere.

Anonymkode: c11eb...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Jeg sparer bl.a. tusenvis av kroner hvert år, ved å handle med DNB Mastercard når det er Supertilbud i utvalgte butikker. Da får jeg 25% rabatt oppå allerede nedsatte priser.

Anonymkode: c11eb...080

Kan du forklare hvordan dette fungerer? 

Anonymkode: 01ff9...a57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan du forklare hvordan dette fungerer? 

Anonymkode: 01ff9...a57

Jeg får epost og sms fra DNB, hver gang det er supertilbud (ca 10 ganger pr år). Hvordan det fungerer er forklart under:

 

Dette Supertilbudet gjelder akkurat nå, frem til og med lørdag:

" Den 11.-13. mai er det Supertilbud med 25 % rabatt* hos Skeidar.
Tilbudet gjelder i alle Skeidars varehus. Betal varene med ditt private Mastercard fra DNB, så trekkes rabatten automatisk fra på neste faktura. Husk at du får mest mulig ut av tilbudet om du betaler fakturaen på forfall. "

https://www.dnb.no/privat/nettbank-mobil-og-kort/kort/supertilbud.html

 

I tillegg får DNB-kunder faste rabatter hos flere butikker (nettbutikker og fysiske butikker), se her: https://www.dnb.no/privat/nettbank-mobil-og-kort/kort/mastercard-rabatter.html

 

 

Anonymkode: c11eb...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Supertilbud 12 ganger pr år.

"Med privat Mastercard fra DNB kan du handle på Supertilbud landet rundt. Tolv ganger i året gir vi deg 20-50 % rabatt i kjente butikker.

Rabatten gjelder alle varene i butikken, også nedsatte varer, sånn at du kan gjøre skikkelige kupp!

Det eneste du må huske er å betale varene med ditt private Mastercard fra DNB. Rabatten trekkes automatisk fra på neste Mastercard-faktura.

Send SUPERTILBUD til 04800 så får du varsel på SMS hver gang det er Supertilbud. "

Anonymkode: c11eb...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste halvåret har det vært supertilbud med 25% rabatt gjennom DNB Mastercard på bl.a Clas Ohlsson, XXL, Douglas,  og flere butikker som jeg ikke husker, og nå Skeidar.

Det var også supertilbud på Skeidar for ca 6 mnd siden.

Anonymkode: c11eb...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de aller fleste banker har årsavgift på debetkort. Som studentkunde er det gratis i DNB, og det vil jeg også tro gjelder hos flere andre. 

Anonymkode: 1b770...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5/10/2017 den 9.07, Timsy skrev:

"Alle" banker har såvidt meg bekjent gratis visakort om du har boliglån og brukskonto i samme bank. Men denne avgiften er jo uansett ikke så høy? 3-400 kr i året. 

Jeg tror det er veldig uvanlig nå. Sist jeg sjekket var det bare KLP banken for KLP-kunder som hadde 0 årsgebyr for debetkort.

Anonymkode: e1ebb...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Jeg sparer bl.a. tusenvis av kroner hvert år, ved å handle med DNB Mastercard når det er Supertilbud i utvalgte butikker. Da får jeg 25% rabatt oppå allerede nedsatte priser.

Anonymkode: c11eb...080

Er det Saga-kortet du har? Betaler du ingen årsgebyr? Kan man ha det uten å måtte ha debetkort i samme bank? 

Anonymkode: ade41...bb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det Saga-kortet du har? Betaler du ingen årsgebyr? Kan man ha det uten å måtte ha debetkort i samme bank? 

Anonymkode: ade41...bb3

Jeg har vanlig Dnb Mastercard (ikke noe "Sagakort") og får disse tilbudene hver måned på email. Rabatter i diverse kjedebutikker rundt om, rabatt som trekkes fra på fakturaen.

Det andre du spør om vet jeg ikke.

Anonymkode: bd26b...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...