Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av stf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle disse søvndyssende balladene! Eurovision må være sanger med litt fart i! Jeg sovnet nesten mellom bidragene! 🙄

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere det norske bidraget går videre til finalen?

Anonymkode: 51ff3...071

Hvis vi er veldig heldige går vi nok videre, men tror det isåfall blir nære på.

Og hvis vi skulle gå videre tror jeg ikke vi gjør det så særlig bra. Nå er jo musikksmak forskjellig fra person til person, men det norske bidraget synes jeg er helt pyton. Gørrkjedelig sang, og for å toppe det hele: en gørrkjedelig opptreden. Virker som at mange er enige med meg på nettet, om at den er kjedelig. Håper rett og slett ikke vi vinner i år, for hvis vi gjør det blir jeg så skuffet at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.

Selv håper jeg på at enten Italia (link), Portugal (link) eller Moldova (link) vinner. Det er mine topp 3-favoritter! :)

Jeg ser nå at de er 3 helt forskjellige sanger, en litt funky ironisk sang, en sakte seriøs sang, og en partysang. Jaja. Her skal de ikke dømmes på sjangeren iallefall. :fnise: 

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, PaperFlower skrev:

Hvis vi er veldig heldige går vi nok videre, men tror det isåfall blir nære på.

Og hvis vi skulle gå videre tror jeg ikke vi gjør det så særlig bra. Nå er jo musikksmak forskjellig fra person til person, men det norske bidraget synes jeg er helt pyton. Gørrkjedelig sang, og for å toppe det hele: en gørrkjedelig opptreden. Virker som at mange er enige med meg på nettet, om at den er kjedelig. Håper rett og slett ikke vi vinner i år, for hvis vi gjør det blir jeg så skuffet at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.

Selv håper jeg på at enten Italia (link), Portugal (link) eller Moldova (link) vinner. Det er mine topp 3-favoritter! :)

Jeg ser nå at de er 3 helt forskjellige sanger, en litt funky ironisk sang, en sakte seriøs sang, og en partysang. Jaja. Her skal de ikke dømmes på sjangeren iallefall. :fnise: 

Er enig med deg i alt du sier!

Skrevet

Har dere hørt Frankrike sin? Liker den kjempegodt!

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Ble skikkelig skuffet over Spania.

Skrevet
På 9.5.2017 den 21.12, Nøste~ skrev:

Sverige sin er kjedelig hvertfall.

Den likte jeg, men så er jeg skap-svenske da, så jeg er sikkert partisk

Skrevet
9 minutter siden, toothfairy skrev:

Har dere hørt Frankrike sin? Liker den kjempegodt!

Ja, den liker jeg. Den er ikke blant de jeg håper skal vinne, men håper den gjør det ganske bra. Veldig fin og fengende sang. :)

Skrevet

Synes at det ser ut som mannen med ljåen som står og dundrer på den digre tromma i den norske bidraget 🤔 Maske, lang svart jakke med hette på hodet...0157d80bb3126246c402a40f937af95a.jpg?t%5

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 9.5.2017 den 21.58, Tonus skrev:

Epic sax guy var bedre i 2009, men løfter i alle fall denne opp

2010 i Oslo😉

Fikk ikke sett semifinale 1 direkte, men skummet gjennom og jeg liker;Moldova (selv om 2010 var MYE bedre!) Belgia (selv om den ikke var så bra live), Portugal ifht Sverige er jeg delt; catchy på en måte, men veldig kalkulert, glatt og iskaldt, er ikke mye utstråling der! Synd med Finland! 

Noe sier meg at semifinale 2 er mye bedre, så dette blir vanskelig for Norge!

Mine favoritter er; Italia, Portugal, Israel, Belgia, Bulgaria, Danmark er best av de nordiske og Frankrike! 

Blir spennende i kveld, krysser fingrene for Norge, men er redd det glipper! 

Endret av Jobbermedbarn
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Jeg skal bare se når de deler ut poengene. 

Skrevet

Var opptatt på tirsdag kveld så jeg fikk ikke sett første semifinale, men skal følge med i kveld. Ellers har jeg ikke vært så opptatt av ESC i år som jeg vanligvis pleier. Tror det skyldes at jeg ikke liker så godt årets norske bidrag. Jeg synes den er kjedelig.

Skrevet

Da er showet i gang!

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Håper også Danmark går videre

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Helt ok sang fra Serbia, fin stemme på dama

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
AnonymBruker
Skrevet

Serbia sin høres ut som Katy Perry sin Firework...

Anonymkode: ae1f1...5e7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjekk kar fra Østerrike

Anonymkode: 62e76...a77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...