AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #1 Skrevet 9. mai 2017 Har den siste tiden bekymret meg litt for om det er noe i veien med meg. Når jeg googler symptomene så får jeg selvsagt masse svar, alt fra overgangsalder, stoffskifteproblemer til kreft. Jeg lurer derfor på om det er noen her som har noen ide og om jeg eventuelt bør kontakte lege. Hater å bry legen med ting som ikke er noe og i tillegg er det 4-5 ukers ventetid for å få komme inn til fastlegen min og jeg er redd for at jeg setter opp en time og så er det ingen symptomer igjen innen vi kommer til timen.... Det jeg reagerer på: Jeg har nå hatt mensen i over to uker. Jeg har P-stav og har derfor ikke hatt noe særlig med blødninger i det hele tatt de siste 10-12 årene. Det hender jeg har en dag med svak blødning et par-tre ganger i året, men aldri over flere dager. Nå har jeg kraftig mens og jeg har blødd igjennom flere ganger de siste dagene. Jeg sover veldig dårlig. Våkner mange ganger om natten og kan ligge i timesvis før jeg sovner igjen. Har normalt et godt sovehjerte. Jeg har den siste tiden "est ut". Har ikke lagt på meg så mange kilo, men har blitt mer oppblåst i ansiktet og rundt leggene og overarmene. Appetitten, humøret og energien er vel som før, tenker jeg......men jeg er litt trøttere om kveldene, sikkert fordi jeg er så mye våken om natten. Er det noen som har noen gode råd? Anonymkode: f5aa2...9d8
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #2 Skrevet 9. mai 2017 Høres kanskje ut som du ikke lengre tåler p staven. Jeg hadde min i to år, så blødde jeg flere ganger 2-3 uker i strekk og sov dårlig ol. Så måtte ta ut staven. Anonymkode: 05b9a...621
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #3 Skrevet 9. mai 2017 Mitt beste råd er å gå til legen Anonymkode: db423...6dc
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #4 Skrevet 9. mai 2017 Hvor gammel er du? Det kan jo være overgangsalder og endringer i hormonene, men det kan også være helt andre ting, som myomer (det kommer gjerne med alderen, men er ufarlige). Har du tatt regelmessige celleprøver de siste årene? Ellers enig i at du bør gå til legen. Kan jo rett og slett være p-staven. En del opplever blødninger. Du har hatt p-stav lenge, men hormonene i kroppen endrer seg med årene, så kanskje det ikke er riktig prevensjon for deg lengre. Anonymkode: ce397...c7c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå