Gjest Aktivdame Skrevet 10. mai 2017 #21 Skrevet 10. mai 2017 3 timer siden, Emmelise skrev: Wordpress. Fordi man kan gjøre så utrolig mye med det. Og da tenker jeg standalone, ikke wordpress.com Standalone? Nå må du forklare litt mer.
Emmelise Skrevet 10. mai 2017 #22 Skrevet 10. mai 2017 18 minutter siden, Aktivdame skrev: Standalone? Nå må du forklare litt mer. Du har Wordpress.com hvor wordpress er hosted og dens fleksibilitet er knyttet opp mot hvor mye du betaler dem. For 3 dollar i måneden f. eks. slipper du å se reklame på din egen side, 6gb med plass og tilgang til samtlige gratis themes. For 25 dollar i måneden får man tydeligvis masse tillegg features og tilgang til "premium themes". Standalone mener jeg at du har et domenenavn, kjøper en liten webhotellplass som enkelte steder koster deg mindre enn 200 kr året og installerer wordpress der (De fleste webhotell kommer med auto-installer av Wordpress). De begrensningene som er på de forskjellige W.com pakkene er ikke der når du har det på eget webhotell. (Med valutaendringer er det også billigere å IKKE være på wordpress.com under forutsetningen at man har eget domene og ikke vil ha reklame som man selv ikke tjener på.) Men som gratispakka W.com så er den da helt okey. Men hvis man vil kjøre litt mer "fritt" og fleksibelt Wordpress uten å betale for mye så vil jeg nok anbefale å kjøre standalone wordpress. 1
Gjest Aktivdame Skrevet 10. mai 2017 #23 Skrevet 10. mai 2017 6 minutter siden, Emmelise skrev: Du har Wordpress.com hvor wordpress er hosted og dens fleksibilitet er knyttet opp mot hvor mye du betaler dem. For 3 dollar i måneden f. eks. slipper du å se reklame på din egen side, 6gb med plass og tilgang til samtlige gratis themes. For 25 dollar i måneden får man tydeligvis masse tillegg features og tilgang til "premium themes". Standalone mener jeg at du har et domenenavn, kjøper en liten webhotellplass som enkelte steder koster deg mindre enn 200 kr året og installerer wordpress der (De fleste webhotell kommer med auto-installer av Wordpress). De begrensningene som er på de forskjellige W.com pakkene er ikke der når du har det på eget webhotell. (Med valutaendringer er det også billigere å IKKE være på wordpress.com under forutsetningen at man har eget domene og ikke vil ha reklame som man selv ikke tjener på.) Men som gratispakka W.com så er den da helt okey. Men hvis man vil kjøre litt mer "fritt" og fleksibelt Wordpress uten å betale for mye så vil jeg nok anbefale å kjøre standalone wordpress. Ok. Takk for svar.😊
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #24 Skrevet 15. mai 2017 På 5/9/2017 den 12.48, Honey Dew skrev: Kan ikke du slutte å krangle? TS laget denne tråden for å høre hvilke portaler vi er fornøyd med. Det står også spesifisert at dette IKKE handler om bloggere. Wtf, hun der carina Marie nevnte da ikke et ord om noen bloggere, kunn bloggplattformer - som jo også var spørsmålet. Det er TS som er en douche her. TS- blokker brukere du ikke ønsker å se noe til eller høre noe fra. Dersom du velger å ikke blokkere har du INGENTING å si dersom de deltar i tråder du har startet. Jeg har også brukere her inne jeg stort sett ikke liker. Men i noen saker kan de si ting jeg er enig i, og jeg klarer å ta til meg relevant og nyttig informasjon fra dem, selv om hovedbildet mitt av brukeren er at jeg ikke liker den (svært nedsettende mot kvinner feks). Grow up. Anonymkode: fb9fd...3fe
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #25 Skrevet 15. mai 2017 På Wednesday, May 10, 2017 den 15.22, Emmelise skrev: Du har Wordpress.com hvor wordpress er hosted og dens fleksibilitet er knyttet opp mot hvor mye du betaler dem. For 3 dollar i måneden f. eks. slipper du å se reklame på din egen side, 6gb med plass og tilgang til samtlige gratis themes. For 25 dollar i måneden får man tydeligvis masse tillegg features og tilgang til "premium themes". Standalone mener jeg at du har et domenenavn, kjøper en liten webhotellplass som enkelte steder koster deg mindre enn 200 kr året og installerer wordpress der (De fleste webhotell kommer med auto-installer av Wordpress). De begrensningene som er på de forskjellige W.com pakkene er ikke der når du har det på eget webhotell. (Med valutaendringer er det også billigere å IKKE være på wordpress.com under forutsetningen at man har eget domene og ikke vil ha reklame som man selv ikke tjener på.) Men som gratispakka W.com så er den da helt okey. Men hvis man vil kjøre litt mer "fritt" og fleksibelt Wordpress uten å betale for mye så vil jeg nok anbefale å kjøre standalone wordpress. Vet du om det går ann å overføre en blogg fra WordPress.com til .org? Anonymkode: 0cbcd...bb6
Titania Skrevet 15. mai 2017 #26 Skrevet 15. mai 2017 Veldig fornøyd med wordpress, både blogger jeg har lest hos andre, og min egen. Mange oversiktlige, og fine layouts, og syns også det er enklere i bruk Startet på wordpress.com, men endte opp med eget domene da jeg ikke fikk gjort alt jeg ville selv hos wordpress. Ikke at jeg kan så mye, men litt småplukk som man kunne legge til og slik
Emmelise Skrevet 15. mai 2017 #27 Skrevet 15. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet du om det går ann å overføre en blogg fra WordPress.com til .org? Anonymkode: 0cbcd...bb6 Jada, fullt mulig det: http://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-properly-move-your-blog-from-wordpress-com-to-wordpress-org/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå