Gjest Aktivdame Skrevet 9. mai 2017 #1 Skrevet 9. mai 2017 Liker du best? Og hvorfor. Denne tråden omhandler INGEN SPESIELLE BLOGGER. KUN portal. Og hva du liker med den portalen. Trenger ikke vær Norsk 😊😊
Gjest Carina Maria Skrevet 9. mai 2017 #2 Skrevet 9. mai 2017 jeg vet ikke for jeg blogger ikke men som leser av noen blogger syns jeg at word press blogger har bra blogger og det samme med blogspot. jeg leser noen blogger på blogg.no også men liker ikke blogg.no fordi dem er for komersiell.
Gjest Aktivdame Skrevet 9. mai 2017 #3 Skrevet 9. mai 2017 (endret) 24 minutter siden, Carina Maria skrev: jeg vet ikke for jeg blogger ikke men som leser av noen blogger syns jeg at word press blogger har bra blogger og det samme med blogspot. jeg leser noen blogger på blogg.no også men liker ikke blogg.no fordi dem er for komersiell. .... Endret 9. mai 2017 av Aktivdame
Gjest Carina Maria Skrevet 9. mai 2017 #4 Skrevet 9. mai 2017 3 minutter siden, Aktivdame skrev: .... hva mener du med ....?
Gjest Aktivdame Skrevet 9. mai 2017 #5 Skrevet 9. mai 2017 Akkurat nå, Carina Maria skrev: hva mener du med ....? .....
Gjest Carina Maria Skrevet 9. mai 2017 #6 Skrevet 9. mai 2017 Akkurat nå, Aktivdame skrev: ..... jeg svarte deg på spørsmålet ditt i tråden du har laget og det var et saklig svar fra meg.
Gjest Aktivdame Skrevet 9. mai 2017 #7 Skrevet 9. mai 2017 1 minutt siden, Carina Maria skrev: jeg svarte deg på spørsmålet ditt i tråden du har laget og det var et saklig svar fra meg. Gi deg nå. Punktum betyr at deg har jeg ingen interesse av å diskutere med.
Honey Dew Skrevet 9. mai 2017 #8 Skrevet 9. mai 2017 (endret) Blogger Den har et godt utvalg valg av utseende på bloggen Endret 9. mai 2017 av Honey Dew
Gjest Carina Maria Skrevet 9. mai 2017 #9 Skrevet 9. mai 2017 Akkurat nå, Aktivdame skrev: Gi deg nå. Punktum betyr at deg har jeg ingen interesse av å diskutere med. gi meg??? jeg har like mye rett til og svare på tråder som det du har. viss du ikke liker at folk svarer så la vær og starte tråder da.
Gjest Carina Maria Skrevet 9. mai 2017 #10 Skrevet 9. mai 2017 1 minutt siden, Honey Dew skrev: Blogger Den har et godt utvalg vedr valg av utseende på bloggen alt kommer også an på lay out som bloggerne har men folk er forskjellige. noen er flinke til lay out og andre ikke og dem som ikke er flinke til design og lay out velger en enkel blogg plattform.
Honey Dew Skrevet 9. mai 2017 #11 Skrevet 9. mai 2017 Akkurat nå, Carina Maria skrev: gi meg??? jeg har like mye rett til og svare på tråder som det du har. viss du ikke liker at folk svarer så la vær og starte tråder da. Kan ikke du slutte å krangle? TS laget denne tråden for å høre hvilke portaler vi er fornøyd med. Det står også spesifisert at dette IKKE handler om bloggere. 1
Gjest Aktivdame Skrevet 9. mai 2017 #12 Skrevet 9. mai 2017 Akkurat nå, Honey Dew skrev: Blogger Den har et godt utvalg vedr valg av utseende på bloggen Ja , den er jeg enig i. Det et ulike morsomme ting man kan velge i. Det har jeg savnet på andre portaler. Nouw er heller ikke så dum. Når man lærer å bruke alke finesser.
Gjest Aktivdame Skrevet 9. mai 2017 #13 Skrevet 9. mai 2017 (endret) 1 minutt siden, Honey Dew skrev: Kan ikke du slutte å krangle? TS laget denne tråden for å høre hvilke portaler vi er fornøyd med. Det står også spesifisert at dette IKKE handler om bloggere. Takk.. Jeg sa klart fra. For regnet med noen straks kom og laget ufred. Endret 9. mai 2017 av Aktivdame
Gjest Carina Maria Skrevet 9. mai 2017 #14 Skrevet 9. mai 2017 Akkurat nå, Honey Dew skrev: Kan ikke du slutte å krangle? TS laget denne tråden for å høre hvilke portaler vi er fornøyd med. Det står også spesifisert at dette IKKE handler om bloggere. jeg nevnte ikke et ord om bloggere jeg men svarte hva jeg syns om dem ulike blogg plattformene hos dem bloggerne jeg leser.
Gjest Carina Maria Skrevet 9. mai 2017 #15 Skrevet 9. mai 2017 siden jeg ikke blogger bryr jeg meg ikke om vilke blogg plattformer som er bra eller dårlig. noen blogg plattformer ser ut til og ha bedre lay out enn andre og jeg regner med at det er forskjell på oppsett på og lage blogger på dem ulike plattformene.
Honey Dew Skrevet 9. mai 2017 #16 Skrevet 9. mai 2017 4 minutter siden, Carina Maria skrev: alt kommer også an på lay out som bloggerne har men folk er forskjellige. noen er flinke til lay out og andre ikke og dem som ikke er flinke til design og lay out velger en enkel blogg plattform. Ok. Jeg fortalte bare hvilken plattform jeg liker. Det er opptil hver enkelt å velge det som er rett for den personen
Gjest Carina Maria Skrevet 9. mai 2017 #17 Skrevet 9. mai 2017 Akkurat nå, Honey Dew skrev: Ok. Jeg fortalte bare hvilken plattform jeg liker. Det er opptil hver enkelt å velge det som er rett for den personen det er sant og jeg blir imponert over dem som lager fine lay outer på bloggene sine.
Gjest CecilieX Skrevet 9. mai 2017 #18 Skrevet 9. mai 2017 50 minutter siden, Honey Dew skrev: Kan ikke du slutte å krangle? TS laget denne tråden for å høre hvilke portaler vi er fornøyd med. Det står også spesifisert at dette IKKE handler om bloggere. Eh, @Carina Maria svarer faktisk på spørsmålet, men får beskjed om at hennes meninger blir ignorert. Det er faktisk ikke hun som krangler. Noen ganger kan det være lurt å lese det som skrives og ikke umiddelbart ta parti.
Gjest Carina Maria Skrevet 9. mai 2017 #19 Skrevet 9. mai 2017 (endret) 4 timer siden, CecilieX skrev: Eh, @Carina Maria svarer faktisk på spørsmålet, men får beskjed om at hennes meninger blir ignorert. Det er faktisk ikke hun som krangler. Noen ganger kan det være lurt å lese det som skrives og ikke umiddelbart ta parti. takk for det @CecilieX Endret 9. mai 2017 av Carina Maria
Emmelise Skrevet 10. mai 2017 #20 Skrevet 10. mai 2017 Wordpress. Fordi man kan gjøre så utrolig mye med det. Og da tenker jeg standalone, ikke wordpress.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå