Gå til innhold

Unge jenter med store pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Push up. Jeg er selv 18 år og ingen jeg kjenner på min alder har tatt silikon. 

Jeg er selv 75B (tror jeg?), men med push up ser brystene myyye større ut.

Endret av Spiteful
  • 6 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjente ei jente på ungdomsskoien hun var 14 når hun fikk store pupper, hun hadde ekstreme smerter i korsrygg og hoftene, så i perioder var hun mye hjemme altså hun orket ikke, og gå på skolen var et trist syn og se en så ung jente, slite så mye men så begynte hun på sterke smertestillende, og det ironiske er at puppene ble større og større, så når hun var 16 var de så og si enorme, men takket være de sterke smertestillende, så klarte hun seg hadde det ikke vært for dem, så hadde hun kommet til og hatt ganske mye fravær.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 20, og kjenner 4 stk på min alder som har silikon, men de hadde utrolig små bryster i utganspunktet. 3 av de har bare fylt på litt, så det syns knapt, mens hun siste har fått mega store. Hun er liten og spedbygd, men bruker 65-H. Hun får mye oppmerksomhet for brystene. 
Selv er jeg litt mer fyldig, og fikk tidlig store bryster naturlig. Måtte begynne med bh da jeg var rundt 10, og da jeg begynte på ungdomsskolen brukte jeg vel 75D allerede. Nå er jeg oppe i 90H. Liker brystene mine, og bruker alltid push-up. 

Anonymkode: 63122...403

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...