Gå til innhold

Unge jenter med store pupper

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne på 40 her.

Jeg har lurer på en ting. Jeg ser unge jenter i dag, fra 15 års alder og oppover. Alle har store pupper! Så tre tynne russejenter i dag med enorme pupper. Har dere silikon, innlegg i bhåen? Eller er dere bare heldige? Er det bare meg som ser dette? Er ingen tynn jente lenger, men bruke 80DD selv. Disse hadde større enn meg. 

Anonymkode: 8789f...ad0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Silikon er ikke så populært som 18/19-åring, men det går mye i pushups.

Anonymkode: bb6b6...d07

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne på 40 her.

Jeg har lurer på en ting. Jeg ser unge jenter i dag, fra 15 års alder og oppover. Alle har store pupper! Så tre tynne russejenter i dag med enorme pupper. Har dere silikon, innlegg i bhåen? Eller er dere bare heldige? Er det bare meg som ser dette? Er ingen tynn jente lenger, men bruke 80DD selv. Disse hadde større enn meg. 

Faren min sa at det er colagenerasjonen... Mye karbo - gir pupper. Og alle "kjemikaliene" forstyrrer hormonbalansen, så mange kommer i puberteten tidligere og får dermed tidligere pupper.

Jeg fikk tidlig pupper, begynte å få da jeg var 8, da jeg var 12 hadde jeg 75 B, da jeg  var 15 hadde jeg 85 C, nå er jeg snart 40 og har 90 D! 

Anonymkode: b4c8d...845

Gjest Athleisure
Skrevet

Jeg er ung men har heldigvis små og faste. Store pupper hører ofte med overvekt (ofte, men ikke alltid)

Skrevet

Det er nok genetisk og pushup bhåer gjør veldig mye også ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 19 hadde jeg størrelsen (har jo det fortsatt) 70H. Ingen silikon og ingen push-up. Er vel genetisk, men ingen andre i familien er på så stor størrelse. Var og er slank.

Anonymkode: 32f51...f56

AnonymBruker
Skrevet

Dagens tenåringsjenter er mye tjukkere enn de var for kun 20 år siden. De som er tynne har ordnet seg silikonpupper.

Anonymkode: ba6a2...63f

AnonymBruker
Skrevet

Pushup er nok svaret.

Anonymkode: ac078...9a1

AnonymBruker
Skrevet

Push-up! :) Se på BH'ene man får kjøpt på butikker som Cubus og H&M hvor mye innlegg de har. Det er faktisk helt vilt. :P Jeg selv har naturlig store pupper, så jeg holder meg til vanlige balconette BH'er uten innlegg. Skulle jeg brukt sånne push-up BH'er hadde jo puppa mine blitt dobbelt så store, og det hadde ikke sett bra ut... 

Anonymkode: 1f10c...f9f

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange 18/19-åringer med silikon, men det gjelder naturligvis langt fra flertallet. Er de tynne/slanke, er det nok push-up-BH. Men noen har det genetisk også. Har selv et par syltynne venninner med relativt store bryster til sin størrelse, de er naturlige.

Anonymkode: 608da...eb3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er super spinkel og har små pupper, så gjelder ikke meg akkurat. Men søsteren min er også slank, selv om hun veier litt mer enn meg, og hun har gigantiske pupper i forhold til kroppen sin. De kom da hun var 14 år omtrent, i den størrelsen de er nå. Hun er russ nå. Hun bruker 70F.

Men generelt rundt meg syntes  jeg de fleste har helt normale pupper i forhold til kroppen sin, sjeldent jeg ser tynne jenter med store pupper, da er de som oftest ganske kraftige ellers også.

Anonymkode: 591da...9c7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske ung og har rimelig små pupper... Men jeg er egentlig enig med TS, synes det er mange som har store pupper. Både kraftige jenter og jenter på min egen størrelse og tynnere... Føler at jeg faktisk er blant mindretallet når jeg ikke får kløft med vanlig BH f.eks. Og når jeg leser tråder om BH-størrelser, synes jeg det er slående mange med D til H-cup, som er store pupper i mine øyne i alle fall.  

Anonymkode: f4bbb...202

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 21 og bruker nesten kun t-shirt BH. Bruker strl 70B eller 65C. Ser at det er mange rundt meg i alle fall som har "små" bryster når de er slanke. Jeg har jo lav fettprosent selv, så det har en sammenheng med størrelsen på brystene det og. 

Anonymkode: 26b3f...9f2

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske ung og har rimelig små pupper... Men jeg er egentlig enig med TS, synes det er mange som har store pupper. Både kraftige jenter og jenter på min egen størrelse og tynnere... Føler at jeg faktisk er blant mindretallet når jeg ikke får kløft med vanlig BH f.eks. Og når jeg leser tråder om BH-størrelser, synes jeg det er slående mange med D til H-cup, som er store pupper i mine øyne i alle fall.  

65D er jo ikke en stor strl f.eks. Cupen blir større for hver 5 cm man går opp rundt. Altså er 70D en cup strl større enn 65D

AnonymBruker
Skrevet

Kan være genmanipulering med maten vår også. 

Anonymkode: 4bb1e...797

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Føler mange sine blir mindre og mindre i og med at trening har blitt så populært.

Anonymkode: eeeca...f37

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

65D er jo ikke en stor strl f.eks. Cupen blir større for hver 5 cm man går opp rundt. Altså er 70D en cup strl større enn 65D

Men det er vel ofte stort i forhold til kroppen? Altså, brystene er ikke enorme i seg selv, men er man slank/spinkel trenger jo ikke brystene å være store før man gir inntrykk av å ha store pupper...

Gjest making.a.mess
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne på 40 her.

Siden du har greie pupper selv så vet du at noen er bygget slik. Jeg hadde vel 70E på den tiden uten å ha gjort noe for det. Forøvrig så er det mange topper og skjorter som ikke sitter fint om puppene er store. Perfekt størrelse for å få mye kule klær som sitter fint er nok C. Det er nok en bra størrelse forå slippe rygg/ nakkeplager også 

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er super spinkel og har små pupper, så gjelder ikke meg akkurat. Men søsteren min er også slank, selv om hun veier litt mer enn meg, og hun har gigantiske pupper i forhold til kroppen sin. De kom da hun var 14 år omtrent, i den størrelsen de er nå. Hun er russ nå. Hun bruker 70F.

Men generelt rundt meg syntes  jeg de fleste har helt normale pupper i forhold til kroppen sin, sjeldent jeg ser tynne jenter med store pupper, da er de som oftest ganske kraftige ellers også.

Anonymkode: 591da...9c7

Er de faste?

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne på 40 her.

Min jente på 17 har normal BMI men har likevel 75F som er naturlige, så det forekommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...