Gå til innhold

Anime - Hva er verdt å se?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er din favoritt anime? 

Jeg er stadig på let etter nye. Det er så mye å velge mellom. Personlig vil jeg gjerne finne gode Yuri anime, men jeg har ikke funnet så mange. Jeg likte Strawberry Panic, Maria-sama ga miteru, og Blue Drop. 

Ellers likte jeg Karin (Chibi vampire) og High School DxD, og mange flere som jeg ikke kommer på akkurat nå. :) 

Jeg liker high school anime, men prøver å unngå anime hvor jentene nesten ikke har klær på seg, eller hvor de har stooooore pupper. De skal jo faktisk være skoleelever! High School DxD er seksualiserer kvinnekroppen MYE, men jeg greide å overse det fordi det faktisk er en veldig bra anime.

Anonymkode: 99fd1...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Av yuri så likte jeg veldig godt "Yuru Yuri" fordi det var også iblandet en god dose med humor. "Kannazuki no Miko" likte jeg også godt + "Kämpfer" selv om ene hovedperson ikke egentlig er jente, men forvandlet til en. Ellers har du jo "Sakura Trick" som er ganske kjent innenfor den sjangeren, men som jeg personlig ikke likte så godt.

Av high school anime så elsker jeg både "Watamote" - vanvittig morsom som innehlolder elementer noen av oss sikkert kjenner igjen og "Baka to test to Shoukanjuu Ni!". Så har du den berømte "School Days" som mange har ganske sterke meninger om, med god grunn ...

Anonymkode: ca399...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av yuri så likte jeg veldig godt "Yuru Yuri" fordi det var også iblandet en god dose med humor. "Kannazuki no Miko" likte jeg også godt + "Kämpfer" selv om ene hovedperson ikke egentlig er jente, men forvandlet til en. Ellers har du jo "Sakura Trick" som er ganske kjent innenfor den sjangeren, men som jeg personlig ikke likte så godt.

Er det ikke i Kannazuki no Miko at hun mørke voldtar hun blonde? Tror jeg prøvde å se den og mistet smaken for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke i Kannazuki no Miko at hun mørke voldtar hun blonde? Tror jeg prøvde å se den og mistet smaken for den.

Det husker jeg dessverre ikke da det er ganske lenge siden jeg så den. 

Anonymkode: ca399...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...