Gå til innhold

Pelskledde mus - en utdødende rase?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest På vegne av mange

Hei

I disse tider hvor stadig flere barberer mer og mer, så må jeg si at jeg er bekymret for denne rasen.

Savner faktisk den markante dotten, og tror jeg uttaler meg på vegne av mange menn.

Den trengte ikke være den viltvoksende ur-dotten, men gjerne en litt frisert versjon.

Kommer den tilbake, eller er den "smoothe looken" kommet for å bli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kan nok og si at for min del kommer jeg aldri til å slutte å vokse/barbere når jeg først har vent meg til å være helt glatt :wink: ihvertfall ikke på leeenge.

Det er noe med det at når man først har begynt med det og liker det, frister det overhodet ikke å gå tilbake til det å la det gro :-?

Men dette har overhodet ikke noe med mote å gjøre for meg, kun med hva jeg foretrekker hos meg selv og mannen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Deilig å ikke ha type og kunne la det gro, hehe!

Ble lei av å barbere meg, var jo ikke han som sa at jeg burde gjøre det.. Var bare digg å være glatt og myk. Men ikke fullt så digg å klø seg halvt i hjel etterpå :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å ikke ha type og kunne la det gro, hehe!

Ble lei av å barbere meg, var jo ikke han som sa at jeg burde gjøre det.. Var bare digg å være glatt og myk. Men ikke fullt så digg å klø seg halvt i hjel etterpå :-?

Jeg har bred stripe på midten, og den er kommet for å bli! Er enig i at det ikke er digg å klø seg halvt ihjel, men man trenger ikke det! Jeg kjøpte meg en voks som er super -det gjør ikke vondt (ok -litt vondt da, men det går! :wink: ) og man klør ikke etterpå når hårene vokser ut igjen (http://www.moom.no/). Ellers har jeg også kjøpt meg SilkEpil og den er helt SUPER! Gjør bare litt vondt, hårene bruker laaaaang tid på å vokse ut igjen, og det klør ikke! (link)

SilkEpil

P.S. Hvordan legger man inn et "nick" for en URL sånn at man slipper å legge inn en URL på flere hundre bokstaver...? (fikset det for deg, for den lange linken kødder til sidebredden :wink: Trykker du "siter" nå, så ser du hva jeg har gjort for å få det slik.Mie, moderator )

Nelle :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er jo bare tull at "alle " gjør det. Så en spørreundersøkelse i et annet kvinneforum. Og det var ikke mange prosentene som gjore det. Har det vært slike her? Er det et Oslo fenomen forresten? Har ikke sett noen i de dusjene jeg frekventerer i svømmehaller. Så jeg tror ryktet om alle barberte er sterkt overdrevet ;)

Mye kjas med barbering. har gjort det ja men. Orker ikke alt styret. Holder det temmelig kortklipt heller. Trives bedre med det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har bred stripe på midten, og den er kommet for å bli! Er enig i at det ikke er digg å klø seg halvt ihjel, men man trenger ikke det! Jeg kjøpte meg en voks som er super -det gjør ikke vondt (ok -litt vondt da, men det går! :wink: ) og man klør ikke etterpå når hårene vokser ut igjen (http://www.moom.no/). Ellers har jeg også kjøpt meg SilkEpil og den er helt SUPER! Gjør bare litt vondt, hårene bruker laaaaang tid på å vokse ut igjen, og det klør ikke! (link)

SilkEpil

P.S. Hvordan legger man inn et "nick" for en URL sånn at man slipper å legge inn en URL på flere hundre bokstaver...? (fikset det for deg, for den lange linken kødder til sidebredden :wink: Trykker du "siter" nå, så ser du hva jeg har gjort for å få det slik.Mie, moderator )

Nelle :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Jeg har bred stripe på midten' date=' og den er kommet for å bli! Er enig i at det ikke er digg å klø seg halvt ihjel, men man trenger ikke det! Jeg kjøpte meg en voks som er super -det gjør ikke vondt (ok -litt vondt da, men det går! :wink: ) og man klør ikke etterpå når hårene vokser ut igjen (http://www.moom.no/). Ellers har jeg også kjøpt meg SilkEpil og den er helt SUPER! Gjør bare litt vondt, hårene bruker laaaaang tid på å vokse ut igjen, og det klør ikke! (link)

SilkEpil

Takk for linkene :kose: Jeg skal vurdere å kjøpe når jeg får meg en elsker :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest i.i. *Fiona*

Ambivalent her... jada, det er deilig å være nybarbert, skikkelig følsomt osv. Men seriøst - har man ikke et LIV eller? Jeg har faktisk tusen ting å holde på med jeg, om jeg ikke skal legge inn en halvtime ekstra hver morgen for å holde "steppegresset nede" :ler:

Det får holde med en kontrollert bitteliten dundott - man tar bikinilinjen og sørger for at håret ikke blir LANGT, og uteover det får det være det samme.

I tillegg til at man treffer flest målgrupper - både de som foretrekker mer hår og de som foretrekker lite. Pose og sekk :sjarmor:

Men i helvete heller -silképil... DER? Du hellige jul... *lugger jo!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk epilator til jul, men må innrømme at jeg er meget usikker på om jeg skal tørre å prøve den akkurat der :o :ler: men vi får se, kanskje det ikke er sååå ille? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror de er i ferd med å dø ut fordi svært få peniser liker pelskledde mus i dagens samfunn.

og dermed får de jo ikke formert seg heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...