AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #21 Skrevet 9. mai 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp. I tillegg all propogandaen der man skal lure mennesker til å tro at en vaskejobb er meningen med livet og esktremt nyttig. Som om ikke alle ser ned på deg og det krever minimalt av intellektuelle ferdigheter å gjøre en sånn jobb, samt at det gir selvsagt ingen mening med livet å slite hevr dag i en drittjobb for penger slik at du kan dekke dine basic needs Så alle som ikke har en givende jobb skal kunne snylte på andre? Lykke til med det samfunnet. Tviler på at det blir så veldig hyggelig for dem med givende jobber heller etter hvert når det aldri blir vasket. Anonymkode: 4aefb...56a
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #22 Skrevet 9. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så alle som ikke har en givende jobb skal kunne snylte på andre? Lykke til med det samfunnet. Tviler på at det blir så veldig hyggelig for dem med givende jobber heller etter hvert når det aldri blir vasket. Anonymkode: 4aefb...56a Så du tenker den beste løsningen er å drepe alle med lav utdanning? Det var cirka like relevant til ditt innlegg, som ditt var til mitt Anonymkode: 82688...bf1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #23 Skrevet 9. mai 2017 På min arbeidsplass kunne nok de fleste glatt ha jobbet 6-timers dager fremfor 7,5, uten at det hadde vært behov for å ansette flere. Ved å droppe timeslange lunsjer, kaffepauser og "slabberas" og heller jobbet effektivt i 6 timer hadde dette lett gått an. Anonymkode: 5b516...23c 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #24 Skrevet 9. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: På min arbeidsplass kunne nok de fleste glatt ha jobbet 6-timers dager fremfor 7,5, uten at det hadde vært behov for å ansette flere. Ved å droppe timeslange lunsjer, kaffepauser og "slabberas" og heller jobbet effektivt i 6 timer hadde dette lett gått an. De aller færreste klarer å jobbe effektivt i 3 timer sammenhengende. Man blir mer effektiv av å ha pauser. Anonymkode: 4aefb...56a
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #25 Skrevet 9. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så du tenker den beste løsningen er å drepe alle med lav utdanning? Det var cirka like relevant til ditt innlegg, som ditt var til mitt Godt mulig, hvis innlegget ditt egentlig bare var et sutreinnlegg du ikke mente noe konkret med. Anonymkode: 4aefb...56a
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #26 Skrevet 24. mai 2017 På 09.05.2017 den 10.28, Druid skrev: Kan du forklare hvordan du tenker her? Arbeidsledighet blandt innvandrere er ett av problemene man ønsker løse. Hva er din formening om dette? Anonymkode: 88ebb...d13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå