Gå til innhold

Jeg er redd jeg kreperer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I et impulsivt øyeblikk med idioti meldte jeg meg frivillig som korpsmusikant og skal spille på 17.mai. Var på trening nylig og holdt på å falle i bakken, så tungt var det, det er lenge siden jeg har spilt jevnlig så er ute av form. Nå har jeg vært så lurt og blitt syk, med feber, oppå det hele. Jeg er sårt trengt og har "viktige noter", så jeg kan ikke ditche spillinga med mindre feberen er på 40 og jeg ikke klarer å gå. 

Vel, slik det kjentes ut på øvelsen (som var ca 1/16 av hvordan det blir på 17.mai), så kjente jeg at dette greier jeg ikke. Ble litt motløs, rett og slett ;) Er det mulig å være i så dårlig form? Er i like dårlig form som da jeg som 10-åring startet i skolemusikken og aldri hadde spilt før. Altså, selve det å spille går greit! Fin-fint. Men det er den gåinga... Jeg er redd jeg kreperer på selveste nasjonaldagen. 

Er det hensiktsmessig å proppe i seg grønnsaker og gå 30-60 minutter i fort tempo (nesten) hver dag frem til 17.mai, eller er det bare å kjøre på og håpe på det beste? Er det noe jeg kan gjøre? :)

Anonymkode: af15c...846

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du tar deg noen fjellturer eller sykkelturer får du merkbart bedre form på kort tid. Men om du er syk nå så er det jo hvile som gjelder. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...