Gå til innhold

Er Ari Behn en interessant kunstner?


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Eller flyter han videre på sin tilknytning til det norske kongehuset? Jeg mener at han hadde forsvunnet i vrimmelen av andre "kunstnere" som også har veldig mye de vil ha formidlet gjennom kunsten sin, hvis ingen hadde visst hvem han hadde vært gift med. Hans bilder og innfall gir meg ingenting. Jeg har blitt veldig lei av hans trang til oppmerksomhet gjennom mange år og klarer ikke å ta mannen seriøst nå heller. Hva syns du? http://www.tv2.no/v/1192215/
67374416.jpg?imageId=67374416&x=0.30959713437171_1299072953455014_1906976214_n.jimages?imageId=9105488&x=0&y=0&cropw=100

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ingenting imot Ari, men jeg blir ikke tiltrukket av kunsten hans....

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest +LillePersille+

Jeg synes han er modig og han har definitivt en kunstnersjel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Denne rebellkunsten begynner å kjede vettet av meg. Det holder at Bjarne Melgaard er Bjarne Melgaard. De oppmerksomhetssugne masete wannabe-rebellene snakker ihjel "kunstverkene" sine i media og tar etter min mening opp altfor mye galleriplass. Jeg tar meg stadig oftere i å savne den mer stillferdige kunsten og kunstneren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunsten til Ari Behn er direkte kjedelig og amatørmessig. Han bør holde seg til det han kan, å skrive.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig få mennesker her i verden er ekte multikunstnere. Det er få som behersker mange ulike kunstgrener og er god i alle sammen. Ari Behn har verken utmerket seg som billedkunster, designer av klær eller service eller  tv-personlighet. Han kan tydeligvis å skrive, tror det hadde vært lurt av han å holde seg til det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Eller flyter han videre på sin tilknytning til det norske kongehuset? 

Jeg vil si det er motsatt.  Hadde det ikke vært for Ari Behn, så hadde Norge vært republikk for lengst. Jeg forventer at han tar over monarkiet når Harald dauer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Behn er ikke særlig interessant som kunstner, synes jeg. Har ikke inntrykk av at kunst- og kulturnorge synes det heller, han får generelt lite oppmerksomhet fra den mer seriøse delen av pressen. Det er bare sladderpressen som gir kunsten hans oppmerksomhet fordi den kan knyttes til Märtha. For de fleste andre er han bare en Se og hør-figur som har gnålt i den samme tralten siden 1999.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna Nas
2 timer siden, C.Tramell skrev:

Denne rebellkunsten begynner å kjede vettet av meg. Det holder at Bjarne Melgaard er Bjarne Melgaard. De oppmerksomhetssugne masete wannabe-rebellene snakker ihjel "kunstverkene" sine i media og tar etter min mening opp altfor mye galleriplass. Jeg tar meg stadig oftere i å savne den mer stillferdige kunsten og kunstneren.

Helt enig. At ikke folk som anser seg for å være kreative vil og er i stand til å finne sin egen stil og stemme fremfor å leke Melgaard er ikke til å forstå.

Endret av Anna Nas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
3 timer siden, C.Tramell skrev:

Denne rebellkunsten begynner å kjede vettet av meg. Det holder at Bjarne Melgaard er Bjarne Melgaard. De oppmerksomhetssugne masete wannabe-rebellene snakker ihjel "kunstverkene" sine i media og tar etter min mening opp altfor mye galleriplass. Jeg tar meg stadig oftere i å savne den mer stillferdige kunsten og kunstneren.

Jaaaa! Helt enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...