AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #1 Del Skrevet 8. mai 2017 Jeg har nettopp blitt ansatt i en midlertidig stilling på fire måneder (fra 1. mai til 31. august). Har jeg rett på å ta meg en ferieuke i løpet av sommeren? Jeg er klar over at det i så fall må bli ulønnet, etter hva jeg har forstått, men jeg vet ikke hvordan det er når jeg har så kortvarig engasjement. Sannsynligvis vil det ikke være så populært heller, men det hadde uansett vært kjekt å vite hvilke rettigheter jeg har. Anonymkode: 7018f...6d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 8. mai 2017 #2 Del Skrevet 8. mai 2017 Kan du ikke heller bare spørre om å få betalt ferie alle 4 månedene siden du åpenbart ikke er interessert i jobb men kun ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #3 Del Skrevet 8. mai 2017 1 time siden, QQbaby skrev: Kan du ikke heller bare spørre om å få betalt ferie alle 4 månedene siden du åpenbart ikke er interessert i jobb men kun ferie. Lite matnyttig svar, for man har uansett krav på ferie opptil 5 uker. Man har bare ikke krav på betalt ferie siden dette er dekket av feriepengene opptjent året før. Jobbet man ikke året før har man således ikke krav på feriepenger inneværende år. Det er for øvrig ganske vanlig å ha en ukes tid elle så ved mer langvarig engasjement. Anonymkode: ac07a...043 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå