Gå til innhold

Har du førerkort?


AnonymBruker

Har du førerkort?  

42 stemmer

  1. 1. Har du førerkort?

    • Ja
      34
    • Nei
      8
    • Trenger ikke
      0


Anbefalte innlegg

Har du førerkortet? :) 

Anonymkode: 4edea...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, tok det en uke etter at jeg fylte 18. Som min far sa "førerkort skal du ha, det er bare sånn det er". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, jeg har faktisk ikke det. 

Da jeg var gammel nok til å ta førerkortet så hadde jeg ikke økonomi til det (ingen foreldre som sponset, og jeg bodde på hybel så alle pengene mine gikk til det). 

Nå har jeg økonomi til det, men jeg prioriterer det ikke. Bor relativt sentralt, og jeg sykler eller går dit jeg skal. Da barna var mindre så hadde jeg sykkelvogn som de satt i. Mannen min kjører bil da, så større innkjøp tar vi når han er hjemme. Men går i teorien greit uten bil også, har jo klart meg uten bil i mange år før jeg møtte han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Jeg har aldri hatt behov til det, så da har jeg valgt å ikke bruke penger på det. Planlegger det i løpet av de neste 5 årene, men har ikke hastverk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har alle bokstavene også. Er ganske glad i biler og motorer, spesielt vogntog og trailere. Har jobbet som tungbilsjåfør en god stund før jeg ble syk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. BE

Endret av skogsvandreren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

har alle klassene utenom motorsykkel, men skal kjøre opp til det å.

lever forøvrig av førerkortet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Hadde ikke følt meg fri og selvstendig uten. Veldig greit å vite at man kan, selv om man ikke trenger her og nå. Om det er en krisesituasjon er det greit å vite at man kan ordne opp og ta rattet selv, og evt leie en bil og ordne opp, og ikke være avhengig av andre som kan kjøre en. 

Anonymkode: 86b75...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Tok førerkortet da jeg bodde hjemme og kjører en del når jeg er hjemme. Kjører nærmest ingenting på studiestedet mitt, ettersom busstilbudet er godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du førerkortet? :) 

Anonymkode: 4edea...f85

Siden 1999.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor man ikke skulle ha det. Tok førerkort til 18 årsdagen i 2000.

Anonymkode: e40d3...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

 

Nei gidder ikke betale 20K kun pga en dum lapp, kjører bare uten :ler: :fnise: :link:

Anonymkode: 0dc04...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...