AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #1 Skrevet 7. mai 2017 Er veldig redd for terror og prøver så godt jeg kan å unngå situasjoner jeg tenker er farlig. Vet det er umulig å vite når, hvor og hvordan. Begynner nå å bli litt bekymret for 17 mai. Må jo ut i byen, så prøver å tenke det ikke skjer noe. Fler som er engstelige for at noe skal skje denne dagen? Anonymkode: f66e5...3a2
variabelVandal Skrevet 7. mai 2017 #2 Skrevet 7. mai 2017 Nei. Terror er mindre farlig enn bistikk. Jeg er mer redd for biene, og jeg skjønner ikke hvorfor regjerningen ikke har skjerpet grensekontroll for bier.
herzeleid Skrevet 8. mai 2017 #3 Skrevet 8. mai 2017 Ikke særlig redd, men har det i bakhodet når jeg planlegger. Det er langt fra usannsynlig at noe vil skje snart, og det er klart at de mest folketette, og symboltunge, arrangementene da er attraktive mål. 1
Gabriel Skrevet 8. mai 2017 #4 Skrevet 8. mai 2017 Jeg forholder ned til statistikk og terror er en av de årsakene det er særdeles liten sjanse for at en vil dø av. Det er heller ikke vits i å tenke på det man ikke kan gjøre noe med. Ellers er det selvfølgelig et poeng å stole på fagfolk. La myndighetene vurdere hva som er farlig og respekter det. Sier de at 17 mai tog er trygt og at det ar utrygt å kjøre over 80km/t så er nok begge deler riktig. 2
herzeleid Skrevet 9. mai 2017 #5 Skrevet 9. mai 2017 På 8.5.2017 den 7.40, Gabriel skrev: Jeg forholder ned til statistikk og terror er en av de årsakene det er særdeles liten sjanse for at en vil dø av. Det er heller ikke vits i å tenke på det man ikke kan gjøre noe med. Ellers er det selvfølgelig et poeng å stole på fagfolk. La myndighetene vurdere hva som er farlig og respekter det. Sier de at 17 mai tog er trygt og at det ar utrygt å kjøre over 80km/t så er nok begge deler riktig. Statistikk er ikke nødvendigvis noen god måte å analysere fremtidig risiko, gitt at man kan finne risikoen for å bli skadet i bilulykker som fraværende, om man bare går langt nok tilbake i tid.
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 9. mai 2017 #6 Skrevet 9. mai 2017 Du har større sjanse og bli knust av en sofa en du har av og bli offer for et terrorangrep.
Clarity Skrevet 9. mai 2017 #7 Skrevet 9. mai 2017 I Oslo vil beredskapen økes på 17.mai. Sånn sett vil det vel være tryggere i Oslo denne dagen enn andre dager.
fuglekvitter__ Skrevet 9. mai 2017 #8 Skrevet 9. mai 2017 11 minutter siden, Clarity skrev: I Oslo vil beredskapen økes på 17.mai. Sånn sett vil det vel være tryggere i Oslo denne dagen enn andre dager. Det er i hele Norge.
Simbyxor Skrevet 9. mai 2017 #9 Skrevet 9. mai 2017 Er overhodet ikke engstelig. Har hørt rykter om at korpsmusikk er forbudt for terrorister.
Simbyxor Skrevet 9. mai 2017 #10 Skrevet 9. mai 2017 Forøvrig synes jeg denne Bør være obligatorisk på 17.mai. Den er skummel nok til å skremme dritten ut av enhver feig terrorist :o Vosj, vekk med dere, små mygg-terrorister! Vi spiller badass korpsmusikk. Og elsker Norge. Ække redde for sånne småkryp som dokker!
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #11 Skrevet 17. mai 2017 Flere det som greide seg bra i dag? Anonymkode: c4576...78d 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #12 Skrevet 17. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Flere det som greide seg bra i dag? Anonymkode: c4576...78d Jepp! Kanskje dette er grunnen? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/profetens-ummah/arfan-bhatti-siktet-for-brudd-paa-vaapenloven/a/23999997/ Anonymkode: 962b1...c8e
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #13 Skrevet 17. mai 2017 Nei, hvis det skjer noe terror i Norge blir det antakelig høyreekstrem. Hadde det skjedd islamsk terror her nå ville flere nordmenn krevd mindre innvandring, og det vil ikke verdensherrene ha noe av. Det er ikke nok utlendinger i Norge enda til å risikere det. Anonymkode: 3d197...66d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå