AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #21 Skrevet 8. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jævla rabalder? Hvem bråker? Flere tilfeller i min familie, ikke noe rabalder. I Frankrike er det nevnt en del i disse dager, men der er den kommende presidentfrua 24 år eldre, og de ble kjent/sammen da han var 15.... Anonymkode: 5e0e9...986 Hvordan er dette ikke pedofili. Skulle likt å sett hvor mange stemmer en mann som gjorde det samme fikk. Uansett, eldre kvinner er bare aktuelle for meg om de ser bra ut. Anonymkode: 5d135...cb5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #22 Skrevet 8. mai 2017 Jeg er en dame i 40-åra og mine siste forhold har vært med yngre menn. 13 og 7 år yngre. Enkelt og greit fordi menn i 40-åra er helt krise. Det er få perler der gitt. Så om en mann i 40-åra føler seg brydd fordi jeg er med en yngre mann, så er det et fint spark i baken til han. Jeg har ingen problemer med å vise meg med en yngre mann Anonymkode: 1d26a...ee6 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #23 Skrevet 9. mai 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er dette ikke pedofili. Skulle likt å sett hvor mange stemmer en mann som gjorde det samme fikk. Uansett, eldre kvinner er bare aktuelle for meg om de ser bra ut. Anonymkode: 5d135...cb5 Donald Trump fikk i hvert fall en del stemmer, og hans kone er også 24 år yngre. Den franske kommende presidentfrua ser for øvrig bra ut. Anonymkode: 5e0e9...986 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå