Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis en dame er f. eks 7-8 år eldre enn mannen, blir det jo gjerne et jævla rabalder i enkelte miljøer. Hvorfor er det egentlig slik? Er det tabu at dama er eldst? Hvis mannen hadde vært noen år eldre, ville de færreste brydd seg nevneverdig.

Anonymkode: 7e25d...f3b

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje fordi det er mindre vanlig enn at mannen er eldst?

Gjest flaggermuskongen
Skrevet (endret)

Hadde hun vært eldre, så hadde hun kanskje vokst fra den tanken om å tilfredsstille alle rundt. Hu hadde kanskje gitt faen. Og så peise på for å gjøre seg selv lykkelig. 

Personlig syns jeg sosiale koder er meningsløse. Gjør det som gjør deg lykkelig. Bare ikke bryt loven eller utnytt noen. 

Syns eldre damer kan være attraktive. Så lenge de tar vare på seg selv. 

Endret av flaggermuskongen
Skrevet
6 minutter siden, flaggermuskongen skrev:

Hadde hun vært eldre, så hadde hun kanskje vokst fra den tanken om å tilfredsstille alle rundt. Hu hadde kanskje gitt faen. Og så peise på for å gjøre seg selv lykkelig. 

Personlig syns jeg sosiale koder er meningsløse. Gjør det som gjør det lykkelig. Bare ikke bryt loven eller utnytt noen. 

:kyss: 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med en 5 år yngre mann i noen år. Og alle mine venner var positive til det, han var svært kjekk og veltrent og. Så jeg fikk vel heller høre hvor heldig jeg var, som hadde en ung kjekk kjæreste. Mens han fikk mye pes fra sine venner, om at han var sammen med en eldre dame. Og jeg trener en del, og ser yngre ut. Så er jo ikke sånn, at han fant noen langt under sin standard.

Anonymkode: c4d88...331

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da er det din jobb å stå opp for deg og henne. Sett folk på plass så de lærer at de ikke har noe med noe så privat som et forhold er. l

Enkelte folk er ignorante dumme naut  som legger seg opp i alt de kan gosje seg over. Det er sladder og ryktepotensiale, bare fordi det er utenfor hva folk innbiller seg er standard. Nemlig at mannen skal være eldst.

Håper du tar godt vare på henne.

Anonymkode: d64bf...2a8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var sammen med en 5 år yngre mann i noen år. Og alle mine venner var positive til det, han var svært kjekk og veltrent og. Så jeg fikk vel heller høre hvor heldig jeg var, som hadde en ung kjekk kjæreste. Mens han fikk mye pes fra sine venner, om at han var sammen med en eldre dame. Og jeg trener en del, og ser yngre ut. Så er jo ikke sånn, at han fant noen langt under sin standard.

Anonymkode: c4d88...331

5 år er jo ingenting, hallo!

Anonymkode: 62afc...70a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selv ser jeg veldig mye yngre ut enn jeg er, så menn som  er 5-10 år yngre feks, blir tatt for å være eldre enn meg. Jeg kan godt falle for en mye yngre mann. Kvinner lever lenger.

For å ta et eksempel. Var på byen for noen uker siden. Der var jeg med en kamerat ( aldri vært noe mellom oss, selv om jeg vet at han liker meg mer ). Han er på samme alder som meg. Da han var ute for å kjøpe øl, kom en fyr bort til meg pg begynte å snakke med meg. Føler han var tja 10-15 år yngre enn meg, men at han trodde jeg var på samme alder som han. Han virket veldig på. Så kom kameraten min tilbake med øl, og han n ye fyren lurte på hva jeg gjorde mad han mye eldre mannen der...Kameraten min snakket med en annen kamerat som var der mens jeg pratet med denne unge mannen. Så stod det noen gutter /menn rett over meg og denne unge mannen, og så sa han ene over bordet til meg at jeg måtte gå for han som var på min alder, ikke han mye eldre mannen som kjøpte øl til meg... Han unge mannen var enig. Dere skjønner tegnina...

Alder er og blir veldig individuelt.

Anonymkode: 62afc...70a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

:roll:

Anonymkode: 41d34...16b

• Liker 1
Gjest Aktivdame
Skrevet
14 timer siden, flaggermuskongen skrev:

Personlig syns jeg sosiale koder er meningsløse. Gjør det som gjør deg lykkelig. Bare ikke bryt loven eller utnytt noen. 

Tilfredsstille ALLE rundt?

Trodde at man kunne tilfredsstille kun 1

🤔😂😁

Gjest Aktivdame
Skrevet

Hva om aldersforskjellen er 28 år feil vei?

Gjest flaggermuskongen
Skrevet
1 minutt siden, Aktivdame skrev:

Tilfredsstille ALLE rundt?

Trodde at man kunne tilfredsstille kun 1

🤔😂😁

Venninner, mamma og pappa, samfunnet osvosv.

Førstnevnte er jo det aller viktigste. Er ikke vennene fornøyde så er det over og ut.

Like greit å akseptere først som sist. Igjen, jeg har total forakt for sosiale koder. 

Gjest Aktivdame
Skrevet
Akkurat nå, flaggermuskongen skrev:

Venninner, mamma og pappa, samfunnet osvosv.

Førstnevnte er jo det aller viktigste. Er ikke vennene fornøyde så er det over og ut.

Like greit å akseptere først som sist. Igjen, jeg har total forakt for sosiale koder. 

Hmm. Når jeg eventuelt finner meg en ny man  uansett om jeg er 5 ellet 15 år eldre. Da hadde jeg håpet at det var mannen jeg var sammen med , ikke resten av slekta og vennene. Vel så feil til jeg. DA blir jeg visst singel resten av mitt liv. 50 pluss  Og dame. Får finne meg i å bli glodd  på av de noe yngre gutta da. Koselig det og.

Fir jeg vil ikke være kjæreste med hele slekta.

Skrevet

Har funnet flere idioter som er eldre enn meg enn de som er yngre, mye penere har de yngre vært også men her er det ikke snakk om mer enn 2-5 år yngre. 

Gjest flaggermuskongen
Skrevet
2 minutter siden, Aktivdame skrev:

Hmm. Når jeg eventuelt finner meg en ny man  uansett om jeg er 5 ellet 15 år eldre. Da hadde jeg håpet at det var mannen jeg var sammen med , ikke resten av slekta og vennene. Vel så feil til jeg. DA blir jeg visst singel resten av mitt liv. 50 pluss  Og dame. Får finne meg i å bli glodd  på av de noe yngre gutta da. Koselig det og.

Fir jeg vil ikke være kjæreste med hele slekta.

Jada. Men det er ikke slik at de yngre jentene skjønner sånt. 

Skrevet

Jeg ble sammen med ei som var 13 år eldre da jeg var 34. Hørte aldri noen bry seg om det.

Og vi gjorde det slett ikke.

• Liker 1
Gjest Aktivdame
Skrevet
9 minutter siden, flaggermuskongen skrev:

Jada. Men det er ikke slik at de yngre jentene skjønner sånt. 

Tydeligvis ikke menn Heller?

Jeg har ikke datet på 20 år. Har hatt yngre menn som har ønsket å date. Bør visst tenke meg godt om før jeg gjør noe som helst.

Ikke bare yngre som har den tankegangen.

Gjest flaggermuskongen
Skrevet
9 minutter siden, Aktivdame skrev:

Tydeligvis ikke menn Heller?

Jeg har ikke datet på 20 år. Har hatt yngre menn som har ønsket å date. Bør visst tenke meg godt om før jeg gjør noe som helst.

Ikke bare yngre som har den tankegangen.

Sant. Men generelt sliter damer med dette.  

Gjest Aktivdame
Skrevet
3 minutter siden, flaggermuskongen skrev:

Sant. Men generelt sliter damer med dette.  

Gjør de?

Vel jeg er visst ikke som de fleste andre damer. Hadde ikke tenkt tanken engang før i dag.😐 Jeg er vel heller en dame som ikke tenker så mye på hva andre mener om hva jeg gjør å ikke. Selv er jeg mer opptatt av at folk er lykkelig uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Jævla rabalder? Hvem bråker? Flere tilfeller i min familie, ikke noe rabalder. I Frankrike er det nevnt en del i disse dager, men der er den kommende presidentfrua 24 år eldre, og de ble kjent/sammen da han var 15....

Anonymkode: 5e0e9...986

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...