Gå til innhold

Hvor fort forelsker du deg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dere som bruker lang tid på å forelske dere; dette er bra! Skulle ønske jeg var på samme måte. Jeg forelsker meg fort og ser meg blind på personen og har derfor bundet meg for raskt til folk jeg egentlig ikke passet med. At det tar tid betyr at du er kritisk, og det er bra!

Anonymkode: 1aa8b...778

jo men kanskje noen er døde på innsiden da. så blir de hatpsykotisk sjalu og forbanna og jævlig sur på de som klarer å bli forelsket og har fått oppleve sommerfugler i magen og sånt. kanskje de må liksom på hjerneanstalt og omprogrammeres om de aldri har vært forelsket og kun tenker negativt om annet kjønn hver dag hver time hver uke. hele livet.

Anonymkode: e4140...4a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg forelsker meg ganske fort. Noen ganger går det bra, andre ganger går det dårlig. Men det er livet! Er ganske fornøyd med å være sammen med en veldig snill, herlig fyr som behandler meg fint. Ble ikke forelska i han første gangen jeg møtte han, men etter et par dates var jeg solgt. Han er så utrolig omtenksom og søt at det er umulig å ikke bli forelska.

Anonymkode: 5a1d5...820

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg forelsker meg ganske fort. Noen ganger går det bra, andre ganger går det dårlig. Men det er livet! Er ganske fornøyd med å være sammen med en veldig snill, herlig fyr som behandler meg fint. Ble ikke forelska i han første gangen jeg møtte han, men etter et par dates var jeg solgt. Han er så utrolig omtenksom og søt at det er umulig å ikke bli forelska.

Sånne hater jeg sånne boyz så jeg liker de litt mer sånn rare og merkelige.

Jeg hadde klikket. Lebensbornfrau går all out anti jersey housewife lissom. jeg hadde vært så sur og jævlig at vedkommende hadde trengt seg etpar psykologtimer og en kameratgjeng. jeg HATER myke menn.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde klikket. Lebensbornfrau går all out anti jersey housewife lissom. jeg hadde vært så sur og jævlig at vedkommende hadde trengt seg etpar psykologtimer og en kameratgjeng. jeg HATER myke menn.

brudar may brudar nay brudar oh oh.

brudar may brudar nay brudar oh oh.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Hver sin smak :laugh:

Skrevet

Kan bli raskt betatt om vi prater og møtes ofte. Forelskelsen derimot tar lengre tid. Er litt som skal på på plass for at den skjer.

Gjest Ingenting2
Skrevet

Kan lett bli betatt, men bare vært forelsket to ganger i mitt liv. Det skal så mye til, men det betyr ikke at det tar lang tid. Første gang tok det en stund, andre gang ved første blikk. :) 

Gjest Wait for it
Skrevet

Vært forelsket en gang, og det gikk ganske kjapt. Er verdens lykkeligste den dag i dag. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...