AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #1 Skrevet 7. mai 2017 Møttes for 3 uker siden. Hang sammen 3 dager da. Helgen etter hang vi sammen hele helgen. Så denne helgen har vi vært sammen. Hva er normalen med å falle for noen? Anonymkode: 47258...47c
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #2 Skrevet 7. mai 2017 Jeg bruker gjerne et halvt år for å bli ordentlig forelsket Skulle gjerne blitt forelsket fortere Anonymkode: 8b916...a4c
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #4 Skrevet 7. mai 2017 Kommer helt an på! Jeg har møtt mange bra menn uten å bli forelsket på årevis, andre kan jeg bli forelsket i etter ti treff, to stykker har jeg blitt forelsket i kun over nett (slike blaff som går over raskt da) mens kjæresten ble jeg forelsket i på flekken ved første blikk og var klar til å ville gifte meg med og flytte med etter første helgeovernatting. Anonymkode: f66bd...831 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #5 Skrevet 7. mai 2017 Vanlig å få følelser etter sex? Anonymkode: 47258...47c 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #6 Skrevet 7. mai 2017 Det tar ganske lang tid. Må føle meg trygg først. Men jeg kan fort se om jeg kan bli forelsket i personen eller ikke. Anonymkode: 7627b...17c
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #7 Skrevet 7. mai 2017 Varierende, men må mer enn 3 dater til. Og dessverre blir jeg veldig lett betatt, men faller for veldig få. Så føler jeg kysser en del frosker. Anonymkode: dcaf2...1db
emilie123 Skrevet 7. mai 2017 #9 Skrevet 7. mai 2017 Blir fort betatt, men dessverre så tar det lang tid før forelskelsen kommer.
Blablab Skrevet 7. mai 2017 #10 Skrevet 7. mai 2017 Bruker lang tid, må bli ordentlig kjent med ham først. Blir ofte betatt etter et par dater. Noen ganger går det over i en forelskelse, men som oftest ikke.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #11 Skrevet 7. mai 2017 Kan bli veldig fort betatt og forelsket, men har også oppstått etter lengere tid. Er jeg forelsket så er jeg forelsket, uansett om det er 1 døgn eller tre måneder. Det eneste jeg prøver å styre meg på er hvorvidt jeg lever ut følelsene... viktig å bli kjent. Anonymkode: 07dbb...f99
LISJ Skrevet 7. mai 2017 #13 Skrevet 7. mai 2017 Må først ha sjekket vedkommendes rykte og cv og familietre og sånt, og så må jeg ha funnet vedkommende attraktiv og utenfor venneboksen eller familieboksen som er ganske vid og bred boks, og så må vedkommende ha noe spesielt og skille seg positivt ut. Da kunne blitt forelsket etter en periode med samvær. Men blir mest bruk og kast. Dessverre.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #14 Skrevet 7. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vanlig å få følelser etter sex? Anonymkode: 47258...47c Som kvinne: ja. Anonymkode: 8ce32...3a2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #15 Skrevet 7. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Som kvinne: ja. Anonymkode: 8ce32...3a2 Ja det tror jeg også fordi man tenker at handlinger betyr mer enn ord, men det tenker ikke lille guttesatan som bare er overkåt og vil skryte til kammissatan av å "score" og dumpe damer. Anonymkode: e4140...4a2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #16 Skrevet 7. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det tror jeg også fordi man tenker at handlinger betyr mer enn ord, men det tenker ikke lille guttesatan som bare er overkåt og vil skryte til kammissatan av å "score" og dumpe damer. Anonymkode: e4140...4a2 Hm. Jeg kan ikke kontrollere følelsene mine knyttet til sex uansett hva jeg tenker før eller etter. De gangene jeg har hatt ONS med intensjon om at det kun skulle være ONS så har jeg fått følelser etterpå. Can't help it. Anonymkode: aca1c...064
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #17 Skrevet 8. mai 2017 Jeg har aldri vært forelsket og vet ikke om jeg kommer til å bli det noengang. Forbigående følelser, ja. Men forelskelse, nei. Selv om jeg var betatt et par ganger i ungdomstiden. Jeg har aldri opplevd denne intense og langvarige greia... Men jeg har virkelig ønsket. Og har brukt lang tid på å bli kjent med menn jeg trodde jeg skulle kunne bli forelsket i. Og hatt sex med dem etter både kort og lang tid. Følelser har dukket opp, men jeg har blitt dumpa. Jeg har blitt lei meg, men følelsene har gått over etter relativt kort tid. Men det har vært like vondt hver gang, og ikke minst drepende for selvtllliten/selvbildet. Man er liksom aldri bra nok for den andre, og jeg har aldri fått muligheten til å bli forelsket etter en tid. Om jeg noengang kan bli forelsket, da... Anonymkode: aca1c...064
ValarMorghulis Skrevet 8. mai 2017 #18 Skrevet 8. mai 2017 Ikke vært forelsket siden jeg var 15 år gammel. Kan bli betatt av folk før jeg blir ordentlig kjent med dem, men det gir seg alltid etter de første 2-3 møtene. Ender med at de faller pladask, mens jeg må ta breakup-talken hver gang. Har gitt opp dating nå, gidder ikke dette lenger. Trives best alene.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #19 Skrevet 8. mai 2017 12 minutter siden, ValarMorghulis skrev: Ikke vært forelsket siden jeg var 15 år gammel. Kan bli betatt av folk før jeg blir ordentlig kjent med dem, men det gir seg alltid etter de første 2-3 møtene. Ender med at de faller pladask, mens jeg må ta breakup-talken hver gang. Har gitt opp dating nå, gidder ikke dette lenger. Trives best alene. seriøst amcar treffet drau tau saudaun. hvis du forstår språket. så kan du gjøre break up games terrorismen din i audlaundi. Anonymkode: e4140...4a2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #20 Skrevet 8. mai 2017 Dere som bruker lang tid på å forelske dere; dette er bra! Skulle ønske jeg var på samme måte. Jeg forelsker meg fort og ser meg blind på personen og har derfor bundet meg for raskt til folk jeg egentlig ikke passet med. At det tar tid betyr at du er kritisk, og det er bra! Anonymkode: 1aa8b...778
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå