Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leste to artikler om voldmot menn og begge har fått utrolig lite oppmerksomhet. Hadde de handlet om vold mot kvinner hadde helvete bryti løs. Hvorfor? Artiklene heter Når heltinnen slår. Og Oddgeir, det var ikke heltinnen som slo.  Greit å vite at menn er mindre verdt da 

Anonymkode: 3f5d6...ec3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med "lite oppmerksomhet"? Jeg syns det har vært noe om dette temaet i flerer medier i det siste?

Anonymkode: 7dab9...3c0

• Liker 2
Skrevet

Vold er aldri greit hvis ikke det er snakk om livet står på spill. Det er vel litt tabu for menn at de blir slått hjemme o.l, noe som må forandres på. 

• Liker 1
Gjest Ingenting2
Skrevet

Uansett hvem som slår så er det feil. Men hva er greia med å alltid (eller ofte) dra "om det hadde vært en kvinne"- kortet? Er det ikke bedre å løfte temaet uten å dra inn andre ting i samme saken? Partnervold er ikke greit, uansett hvem som slår. Ikke gjør mannen til et enda større offer, fordi du generelt føler deg "mindre verdt" enn kvinner (dine ord i HI). 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med "lite oppmerksomhet"? Jeg syns det har vært noe om dette temaet i flerer medier i det siste?

Anonymkode: 7dab9...3c0

Det må jeg ha gått glipp av. Her var det snakk om psykisk og fysisk vold og kun 2 av mine Facebook venner delte. Sier vel mest om mine venner men. Ser ingenting stor reaksjon 

Anonymkode: 3f5d6...ec3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...