AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #21 Skrevet 7. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har en storesøster. Men hun sier hun ikke liker meg. Jeg tror det er fordi jeg er stygg Anonymkode: fa2e2...b83 Nei,nei ikke tro på noe sånt. Din søster har det nok vanskelig hun også, og noen reagere dessverre sånn at man hakker ned på andre. Har du en voksen du stoler på som du kan snakke med i dag eller i morgen? Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg, virkelig. Anonymkode: ea857...bab 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #22 Skrevet 7. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjorde du når han drakk da. Jeg tror mamma blir veldig sint om jeg sier det til noen. Hun ble sint når jeg sa jeg hadde snakket med helsesøster. Jeg sa bare at mamma drakk noen ganger. Jeg tørre ikke og si mer fordi jeg ble redd Anonymkode: fa2e2...b83 Du behøver ikke si hva du heter når du ringer til Alarmtelefonen for barn og unge. Du kan også ringe eller chatte ved voksne på https://www.korspahalsen.no, det er også anonymt. Anonymkode: 80fd2...6f0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå