AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #1 Skrevet 7. mai 2017 Nytt produkt. Noen som ser poenget? De skal vel være et "finere" alternativ til å bruke tørkerull ved bordet. Men de er små, tynne og stive (og med stygge mønster som er som tatt rett ut av det verste fra 70-tallet), tørker dårlig og ser fremdeles akkurat ut som tørk som er revet av en tørkerull. Resultatet er noe som har alle tørkerullens ulemper, men absolutt ingen av fordelene. Noen som har forstått mer enn meg, og synes dette nye produktet er genialt? Rett skal være rett, Lambi påstår de er "like pene som de er funksjonelle", og det stemmer for så vidt, siden de etter min mening skårer like lavt på begge skalaer. (Den eneste grunnen til at jeg har en rull er at jeg fikk en gratis prøve på butikken. De klarte nesten ikke gi dem bort gratis engang ...) Anonymkode: ce022...731
NewInTown Skrevet 8. mai 2017 #2 Skrevet 8. mai 2017 Skjønner at det kan være praktisk for folk som har barn, eller søler mye(?) Personlig er jeg enig i at designet er så som så. Går heller for vanlige servietter.
Arkana Skrevet 8. mai 2017 #3 Skrevet 8. mai 2017 Jeg ser ikke poenget. De er sikkert dyrere enn vanlig kjøkkenpapir og har man barn trenger man ikke dyrt papir med fancy (vel...) mønster for å tørke kaviarfingre. Skal man ha gjester foretrekker jeg vanlige servietter. Jeg synes heller ikke noen av mønstrene var fine. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #4 Skrevet 8. mai 2017 19 timer siden, NewInTown skrev: Skjønner at det kan være praktisk for folk som har barn, eller søler mye(?) Personlig er jeg enig i at designet er så som så. Går heller for vanlige servietter. Men de er jo ubrukelige til å tørke med. De minner mest om ekstra billige og dårlige tørkeruller fra 70-80-tallet, krysset med sånne stive, glatte "pynteservietter" som ikke er egnet til annet enn å ligge til pynt ved siden av kaffekoppen, bare at de er styggere. En vanlig tørkerull er både bedre å tørke med og penere å se på. (Sorry, jeg har behov for å engasjere meg i ubetydelige bagateller for tiden. ) Anonymkode: ce022...731
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #5 Skrevet 9. mai 2017 Jeg kjenner en mann som pleier å bruke tørkerull som serviett når han inviterer til middag. Han pleier å ta et eller to tørk til hver og legger dem pent brettet ved hver talerken. Da jeg først hørte om dette produktet tenkte jeg det må være midt i blinken for ham. Det er egentlig en veldig god ide å lage tørkepapir som ser ut som servietter, for servietter har ofte ganske dårlig tørkeevne. Til krabbefester og rekelag duger ikke servietter så godt, men man kan liksom ikke dekke på med de fine glassene, selskapsserviset, servere god vin, eksklusive matvarer og tørkepapir. Det er dumt hvis Lambi sløser bort denne muligheten til å bruke sin ekspertise ved å lage et dårlig produkt. Anonymkode: 2c238...880
Leo Skrevet 9. mai 2017 #6 Skrevet 9. mai 2017 Jeg ser heller ikke vitsen. Vil man ha servietter til hverdags ser jeg ikke problemet med å ha en serviettholder og søler man så mye, for eksempel fordi man har små barn, at tørkerull er mest hensiktsmessig så bruker man det. 1
Arkana Skrevet 9. mai 2017 #7 Skrevet 9. mai 2017 Tøyservietter har forøvrig både god tørkeevne, ser pent ut til fest og er miljøvennlig siden de kan vaskes og brukes om igjen framfor bruk-og-kast-papirservietter. 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #8 Skrevet 9. mai 2017 Det sies at Milenials har drept serviettindustri. De kjøper rett og slett ikke servietter, bruker dem ikke. Bruker bare tørkerull for alle anledninger. Dette må jo være en slags produkt rettet mot unge folk da? Men nå er jeg en av de relativt unge selv, og tenkte i grunn det samme. De er jo sikkert dyrere enn vanlig kjøkkenpapir. Vi kjøper jo ikke engang kjøkkenpapir fra Lambi fordi det finnes billigere. Anonymkode: 76c98...5e1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #9 Skrevet 10. mai 2017 Vi bruker servietter hver eneste dag til middag, men kommer aldri til å gå til innkjøp av det der. Anonymkode: ffee6...151
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå