Gå til innhold

Når han tror du er skuffet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex med en kompis forrige helg, det fortjener egentlig egen tråd i seg selv (ikke det smarteste valget), og det var nesten litt trist. 

For det første var vi begge to så fulle at vi sikkert bare burde latt være. Men nå har jeg vondt av han fordi han hele tiden spurte meg om jeg var skuffet eller om han ikke var stor nok osv. Han hadde god gammeldags ølpikk, så nei jeg ble jo ikke kjempeimponert, men det er jo ikke noe jeg bryr meg så mye om heller. Sånt skjer. Problemet nå er at han er kjempeflau mens jeg bare vil ha tilbake kompisen min. 

Ble nesten litt sur fordi han hele tiden stoppet meg og spurte om jeg var skuffet og klaget over at han ikke ble ordentlig hard og at han egentlig pleide å være litt større osv. 

Noen som har noen tips til hvordan det her kan tas opp mellom to gode venner uten at han blir å føle seg verre? 

Anonymkode: fe55b...e6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville laget en spøk/ufarlighet ut av det.. sagt noe som at "jaja, tror de færreste ville blitt stive med den promillen innabords, haha! Godt vi fikk prøvd det i det minste, skal vi stikke å spise pizza eller noe?" 

Anonymkode: ba414...5ed

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Var dette en kg-mann, tilfeldigvis? Og hva er en ølp***?

Anonymkode: 3bf15...b7a

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var dette en kg-mann, tilfeldigvis? Og hva er en ølp***?

Ølpikk = når han enten ikke blir hard i det hele tatt/mister ereksjonen fort/at penis blir mindre erigert enn vanlig osv. pga. for høyt alkoholinntak. 

Når du sier Kg-mann regner jeg med at du mener kvinneguiden mann, og nei, det var det ikke. Haha. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville laget en spøk/ufarlighet ut av det.. sagt noe som at "jaja, tror de færreste ville blitt stive med den promillen innabords, haha! Godt vi fikk prøvd det i det minste, skal vi stikke å spise pizza eller noe?" 

Anonymkode: ba414...5ed

Hm det kunne vært en idé ... jeg prøvde å spøke det bort litt der og da, men det funket dårlig. Og har spurt han om vi ikke skal henge en dag, men det har liksom ikke blitt noe av (noe jeg tror er unnskyldning fra hans side fordi han er flau, ettersom vi før det her skjedde hang sammen 3-4 dager i uka). Forsøkte til og med å si at det kanskje var jeg som bare ikke er så flink, men det var han der og da veldig bestemt på at det ikke var. Og jeg vet jo selv hva tidligere partnere har satt pris på osv. så ja .. 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du sier Kg-mann regner jeg med at du mener kvinneguiden mann, og nei, det var det ikke. Haha. 

Var det jeg mente, ja. "Er denne for liten? Er du sikker på at den ikke er for liten? Det er ikke bare noe du sier? Du lyver vel ikke"? :laugh:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ialle fall si, jeg koste meg, hihi.

Anonymkode: 352d3...293

Skrevet

Han er nok opptatt av om du har endret syn på ham etter dette. Han klarte jo ikke levere slik han ønsket. Man vil jo gjerne vise seg fra sin beste side, selv om det er en venn. Tror jeg ville bedt ham på middag og en film eller noe, og fått fram at du allikevel hadde det fint med ham. Og at du håper at dette ikke vil ha noen innvirkning på forholdet dere imellom. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spurte han om dette under akten? Wow turnoff.... alle vet at ølpikk ikke er den leste funskjonable men å ødelegge den mentale tenningen for å hele tiden påpeke det for dama er ikke særlig omtenksomt. 

Bare fortreng det ts. Ikke din oppgave å kurere pikk angsten sin. Er tydelgivis nle han sliter med på dypere nivå enn fylla og så lenge han ikke har spurt deg i ettertid er det å rippe opp i gamle sår om du skulle dratt det opp nå i ettertid.spør han så kan du vel være ærlig som du er her å si dere var jo ganske fulle så det var ikke topp sex akuratt men at du ikke tenkte noe dypere eller mer over det for shit happens

Anonymkode: 4e222...7bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...