Gjest Nori Skrevet 7. mai 2017 #1 Skrevet 7. mai 2017 Hva er den beste måten å vaske voksduker på? Har prøvd vaskemaskin tidligere, men dukene blir så krøllete. Noen som har noen geniale tips?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #2 Skrevet 7. mai 2017 Vask i balje om det ikke er tilstrekkelig å skylle av i dusjen. Anonymkode: bc131...e2d
Gjest Nori Skrevet 7. mai 2017 #3 Skrevet 7. mai 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Vask i balje om det ikke er tilstrekkelig å skylle av i dusjen. Anonymkode: bc131...e2d Takk! At jeg ikke har tenkt på å bruke dusjen!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #4 Skrevet 7. mai 2017 Jeg må innrømme at det aldri har falt meg inn å vaske en voksduk på noen annen måte enn å tørke av den med klut og såpevann. Trodde det var hele poenget med dem, jeg. Anonymkode: 932d4...96a 3
Gjest Nori Skrevet 8. mai 2017 #5 Skrevet 8. mai 2017 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg må innrømme at det aldri har falt meg inn å vaske en voksduk på noen annen måte enn å tørke av den med klut og såpevann. Trodde det var hele poenget med dem, jeg. Anonymkode: 932d4...96a Ja, dette er jo det daglige renholdet, men med en 2-åring så blir det søl over alt og langs bordet synes jeg ikke det blir rent nok med bare klut. Skulle gjerne ha vasket den skikkelig. Endret 8. mai 2017 av Nori
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #6 Skrevet 8. mai 2017 Etter vask så prøv å føne duken og glatte over der det er krøllete med hånden mens den er varm. Anonymkode: e1ca1...ce3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #7 Skrevet 8. mai 2017 6 timer siden, Nori skrev: Ja, dette er jo det daglige renholdet, men med en 2-åring så blir det søl over alt og langs bordet synes jeg ikke det blir rent nok med bare klut. Skulle gjerne ha vasket den skikkelig. Har du badekar eller et annet stort kar som du kan bruke til å vaske voksduken i for hånd? Da slipper du at den krøller seg, hvis du vasker den forsiktig. Anonymkode: 0f6ee...189
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå