AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #1 Skrevet 6. mai 2017 Øverste delen an lårene mine har begynt å berøre hverandre, tror jeg. Merker det når jeg går i kjole ( er gravid). det gjør det klamt. Er det noe man kan gjøre med det, bortsett fra å gå ned i vekt da, som ikke er et alternativ nå. Har hørt at babypudder er farlig, stemmer det? Anonymkode: 49fa3...e44
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #2 Skrevet 6. mai 2017 Hvis lårene dine har blitt tjukkere, og du ikke har vært undervektig før, så burde du nok bremse vektøkningen, altså la vekta flate ut mens fosteret/magen vokser. Men ta dette opp med lege/jordmor. Talkum har blitt livsfarlig, vet ikke hvorfor. Anonymkode: 85904...568
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #3 Skrevet 6. mai 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis lårene dine har blitt tjukkere, og du ikke har vært undervektig før, så burde du nok bremse vektøkningen, altså la vekta flate ut mens fosteret/magen vokser. Men ta dette opp med lege/jordmor. Talkum har blitt livsfarlig, vet ikke hvorfor. Anonymkode: 85904...568 Jeg var og er normalvektig. Jeg har en helt normal vektøkning, og bør ikke bremse den. Er det noe annet en talkum man kan bruke? ts Anonymkode: 49fa3...e44 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #6 Skrevet 6. mai 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøvd deo på lårene? Anonymkode: 4b593...658 Nei, det var en idé😊 Takk! ts Anonymkode: 49fa3...e44
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #7 Skrevet 6. mai 2017 12 minutter siden, Ulven skrev: Prøv potetmel hvis nøytralt talkum ikke fungerer. Er ikke talkum farlig? Kreftfremkallende eller noe? Potetmel kan jeg prøve... ts Anonymkode: 49fa3...e44
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #8 Skrevet 6. mai 2017 Det går an å få kjøpt noe i skobutikken, en spray av ett eller annet slag. Husker ikke hva det heter, men det skal visst være bra, for da vil innsiden av lårene bli glatte og selv om de da gnisser litt mot hverandre så blir det ikke sårt. Anonymkode: e8a98...44b
Ulven Skrevet 6. mai 2017 #9 Skrevet 6. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er ikke talkum farlig? Kreftfremkallende eller noe? Potetmel kan jeg prøve... ts Anonymkode: 49fa3...e44 Det er vel snakk om daglig bruk over lang tid, så noen sommermåneder hadde jeg ikke bekymret meg for. Men prøv potetmel og fungerer det for deg, er jo det et helt naturlig middel. :-) 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #10 Skrevet 6. mai 2017 Et annet tips er bommulshorts fra HM, er som en boxer. :-) Anonymkode: bd8b0...0f1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #11 Skrevet 6. mai 2017 3 minutter siden, Ulven skrev: Det er vel snakk om daglig bruk over lang tid, så noen sommermåneder hadde jeg ikke bekymret meg for. Men prøv potetmel og fungerer det for deg, er jo det et helt naturlig middel. :-) Nei du har sikkert rett og det går sikkert fint, men ettersom jeg er gravid er jeg litt pingle og tar ingen sjanser... ts Anonymkode: 49fa3...e44
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #12 Skrevet 6. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Et annet tips er bommulshorts fra HM, er som en boxer. :-) Anonymkode: bd8b0...0f1 Takk for tips! ts Anonymkode: 49fa3...e44
Måbarefåsiat... Skrevet 6. mai 2017 #13 Skrevet 6. mai 2017 Det finnes sånne små shortser til å ha under kjoler og skjørt.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #14 Skrevet 6. mai 2017 5 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev: Det finnes sånne små shortser til å ha under kjoler og skjørt. Ja, er bare det at jeg får større og større mage, og da frister det lite med stramme shortser, men hvis dette fremdeles er et problem etter fødsel skal jeg definitivt vurdere det. ts Anonymkode: 49fa3...e44
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå