Gå til innhold

Invitert på te, vil hun pule?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, LISJ skrev:

når kan man få gutte VENNER. det vil jeg ha.

Når man inviterer de på noe så useksuelt som te. Te forbindes også med intellekt og en god prat over en kopp te er gull verdt for de inkluderte. Menn bør sette pris på sånne vennskapelige forbindelser  og de  fleste med sosial iq gjør jo det. Men det finnes desverre de som ts som tror noe så vennskapelig skal bety seg og klager på at de ble satt i friendzonen etter en stund ut i vennskapet, men de har aldri vært sett på som noe mer enn en venn, så their bad. De som gjør det vanskelog å få nye guttevenner fordi har man opplevd det er par ganger at en venn seksualiserer deg så blir man creeped out bare. 

Anonymkode: 405ea...02f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er invitert på te hos en nabodame kl 22 i kveld. Er det vanlig å drikke te så sent, eller vil hun egentlig pule?

Anonymkode: 9d4b0...6c1

Er hun typisk norsk, vil hun ha one night.

Vil hun ha noe seriøst, ville hun neppe vært norsk og neppe invitert på te så sent.

Anonymkode: 816b0...d6e

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, LISJ skrev:

når kan man få gutte VENNER. det vil jeg ha.

Like etter kjønnsoperasjonen 

AnonymBruker
Skrevet

Vil hun pule? Hva skjedde med å kunne henge sammen å ha det koselig uten å ha sex? Snakke og bli kjent med hverandre. Hva skjer med folk? Må jo gå an å invitere folk på besøk uten at det er forventet sex. 

Anonymkode: 015ed...bbb

• Liker 1
Gjest Johannessen
Skrevet (endret)

Ja. At ei dame Inviterer på te, kaffe, øl, filmkveld, spillekveld, bare for å prate, en tur i parken, date, om hun blunker til deg, gir deg et smil eller om ei dame prater til deg betyr at de ønsker å pule. Husk bare det at nei ofte betyr ja :) 

Endret av Johannessen
Gjest Johannessen
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil hun pule? Hva skjedde med å kunne henge sammen å ha det koselig uten å ha sex? Snakke og bli kjent med hverandre. Hva skjer med folk? Må jo gå an å invitere folk på besøk uten at det er forventet sex. 

Hahaha. Du er så gammeldags. Å snakke gikk ut av stil på 50-tallet. Nå er vi i 2017. Get with the times. Ting forandrer seg hele tiden. Nå handler alt om sex, ikke tomt prat.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Johannessen skrev:

Hahaha. Du er så gammeldags. Å snakke gikk ut av stil på 50-tallet. Nå er vi i 2017. Get with the times. Ting forandrer seg hele tiden. Nå handler alt om sex, ikke tomt prat.

Gammeldags? Hva er galt med å faktisk bli kjent med jenta før dere har sex? Er jo lov å ha litt selvrespekt og respekt for andre. Jenter er ikke tømmestasjoner for usikre guttevalper som ikke kan oppføre seg som gentlemen. Når ble folk så utrolig primitive? Litt sånn huleboeropplegg, ugh ugh. 

• Liker 3
Gjest Johannessen
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gammeldags? Hva er galt med å faktisk bli kjent med jenta før dere har sex? Er jo lov å ha litt selvrespekt og respekt for andre. Jenter er ikke tømmestasjoner for usikre guttevalper som ikke kan oppføre seg som gentlemen. Når ble folk så utrolig primitive? Litt sånn huleboeropplegg, ugh ugh. 

Det er bortkastet tid, som kan bli brukt til å pule. En mann i dag må bli veldig observant på kvinners tegn. Å blunke, gjerne med begge øynene, og at brystet utvider seg og går tilbake er tegn jeg bruker. Begynner med å kysse dem raskt på munnen. Mange gir meg et klaps og sier sint nei, og går. Det er bare kostbarhet for å si det slik, jeg har sett tegnene og de vil komme tilbake <3

Endret av Johannessen
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er invitert på te hos en nabodame kl 22 i kveld. Er det vanlig å drikke te så sent, eller vil hun egentlig pule?

Er du en mann? Menn drikker ikke te...

Anonymkode: 32b42...1eb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er hun typisk norsk, vil hun ha one night.

Vil hun ha noe seriøst, ville hun neppe vært norsk og neppe invitert på te så sent.

Anonymkode: 816b0...d6e

Rasister burde kastes ut fra forumet

Anonymkode: 405ea...02f

• Liker 2
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjedde med å kunne henge sammen å ha det koselig uten å ha sex? Snakke og bli kjent med hverandre. Hva skjer med folk? Må jo gå an å invitere folk på besøk uten at det er forventet sex. 

Dette. Te er da så harmløst og useksuelt det kan få blitt. 

• Liker 1
Gjest flaggermuskongen
Skrevet

Fikk du teabagget henne, TS? 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Johannessen skrev:

Det er bortkastet tid, som kan bli brukt til å pule. En mann i dag må bli veldig observant på kvinners tegn. Å blunke, gjerne med begge øynene, og at brystet utvider seg og går tilbake er tegn jeg bruker. Begynner med å kysse dem raskt på munnen. Mange gir meg et klaps og sier sint nei, og går. Det er bare kostbarhet for å si det slik, jeg har sett tegnene og de vil komme tilbake <3

:hoho:

Anonymkode: 9efac...a69

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på alderen hennes. Er hun over 45 og tante så vil hun definitivt knulle.

Anonymkode: ddd6c...728

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Johannessen skrev:

Hahaha. Du er så gammeldags. Å snakke gikk ut av stil på 50-tallet. Nå er vi i 2017. Get with the times. Ting forandrer seg hele tiden. Nå handler alt om tom sex, ikke tomt prat.

Sånn, I fixed for you, Mister.

Anonymkode: faac5...f50

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på alderen hennes. Er hun over 45 og tante så vil hun definitivt knulle.

Anonymkode: ddd6c...728

Folk med nevøer og nieser liker bedre å pule?

• Liker 3
Skrevet

Venter på oppdatering jeg, te klokka 22 på kvelden? Jeg kan invitere GODE venner på Te eller kveldsmat så sent, men en nabo jeg knapt nok kjenner? Hehe, da betyr det noe annet.

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Fikk du pult?

Anonymkode: 0026b...9bb

• Liker 1
Skrevet

Det der te-trikset er velkjent.

Selvfølgelig vil hun (bare) ha sex. Pass deg så hun ikke søler teen på deg.

Det er bare en måte å få av deg klærne raskere.

AnonymBruker
Skrevet

Ahaha. Husker denne tråden da den gikk i fjor faktisk

Anonymkode: 429ee...2f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...