ValarMorghulis Skrevet 10. mai 2017 #21 Skrevet 10. mai 2017 52 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Har du prøvd a link between worlds? Elsker det spillet, runda det 5 ganger og sist gang med 3 hjerter Ja, lånte det av en kompis en gang. Rundet det bare en gang, men digget spillet!
Gjest Winza Skrevet 10. mai 2017 #22 Skrevet 10. mai 2017 5 minutter siden, ValarMorghulis skrev: Ja, lånte det av en kompis en gang. Rundet det bare en gang, men digget spillet! Likte det mye bedre enn ds spillene
Gjest Winza Skrevet 30. august 2017 #23 Skrevet 30. august 2017 Hva er favoritt Zelda spillet deres? Mitt sitt er Minish Cap, etterfulgt av A link between worlds og a link to the past
Migle90 Skrevet 30. august 2017 #24 Skrevet 30. august 2017 3 timer siden, Winza skrev: Hva er favoritt Zelda spillet deres? Mitt sitt er Minish Cap, etterfulgt av A link between worlds og a link to the past Breath ofte the wild
HanDerUsynlige Skrevet 2. september 2017 #25 Skrevet 2. september 2017 Må nesten sette A Link to the Past øverst på min liste, men å rangere de andre spillene i serien blir alt for vanskelig da alle (vel, nesten alle om man også inkluderer CDi-spillene ) har et eller annet ved seg som gjør dem til unike perler på en snor. Skulle dog ønske at jeg fikk spilt mer Navi Trackers på skikkelig måte og ikke bare alene, men det krever mye jobb og planlegging
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå