Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Winza
Skrevet

Er det andre Zelda fans her? Hva er favoritt Zelda spillene deres? Mine top 5 favoritter er Minish Cap, A Link Between Worlds, A Link to The Past, Wind Waker og Majoras Mask :)

Videoannonse
Annonse
Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Wind Waker!! 😍

Gjest Winza
Skrevet
Akkurat nå, Raven.WritingDesk skrev:

Wind Waker!! 😍

Ikke sant :biggrin: Elsker spesielt den delen hvor vi endelig får banket liv shiten ut av den store Helmaroc fuglen :biggrin:

AnonymBruker
Skrevet

Har kun spilt ocarina of time, twilight princess og breath of the wild, likte alle de tre veldig godt da:)

Anonymkode: a585f...ef5

Skrevet

Klarer ikke å rangere, men de jeg har spilt og likt godt er Twilight Princess, Minish cap, a Link between worlds og Wind waker. Breath of the wild når nesten opp, men væreffektene og det at våpen/skjold går så fort i stykker gjør at det ikke når helt til topps.

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet
10 minutter siden, Titania skrev:

Klarer ikke å rangere, men de jeg har spilt og likt godt er Twilight Princess, Minish cap, a Link between worlds og Wind waker. Breath of the wild når nesten opp, men væreffektene og det at våpen/skjold går så fort i stykker gjør at det ikke når helt til topps.

Uff er så irriterendes når det regner og når vi prøver å klatre så sklir vi bare :dry:

Skrevet

Jaa! :D

Elskar Ocarina of Time, Majora's Mask, Twilight Princess og Breath of the Wild! Skyward Sword syntes eg også var gøy. Men ikkje fullt så mykje som resten.

Sjølv om, når det kjem til BotW, er enig med Titania at det at våpna knusas så fort øydelegg. Viss dei berre hadde lagt til smedar som kunne reparere våpna mine for ein viss sum og nokre ressursar...

Gjest Winza
Skrevet

Har dere spilt Oracle of Seasons/Ages?

Skrevet
43 minutter siden, Mandragora skrev:

Elskar Ocarina of Time, Majora's Mask, Twilight Princess og Breath of the Wild! Skyward Sword syntes eg også var gøy. Men ikkje fullt så mykje som resten.

Sjølv om, når det kjem til BotW, er enig med Titania at det at våpna knusas så fort øydelegg. Viss dei berre hadde lagt til smedar som kunne reparere våpna mine for ein viss sum og nokre ressursar...

Synes ikke det var noe stort problem jeg, fikk jo flere slots etter hvert og våpen fikk en jo tak i overalt:)

• Liker 2
Gjest Winza
Skrevet
50 minutter siden, Mandragora skrev:

Har du dem til 3ds?

Skrevet
17 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Uff er så irriterendes når det regner og når vi prøver å klatre så sklir vi bare :dry:

Eller tordenvær og kun har metallvåpen/skjold. Da er det bare å stoppe i et hus eller under noe til uværet går over

Gjest Winza
Skrevet
2 minutter siden, Titania skrev:

Eller tordenvær og kun har metallvåpen/skjold. Da er det bare å stoppe i et hus eller under noe til uværet går over

Som på den øya hvor alt blir tatt fra deg og før eller siden dreper lynet deg :dry:

Skrevet
27 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Som på den øya hvor alt blir tatt fra deg og før eller siden dreper lynet deg :dry:

Jepp :dry:

Gjest Winza
Skrevet
1 time siden, Titania skrev:

Jepp :dry:

Har du klart den? Er visst en av de vanskeligste i spillet, jeg prøvde nesten ti ganger før jeg ga opp :P

Skrevet
8 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Har du klart den? Er visst en av de vanskeligste i spillet, jeg prøvde nesten ti ganger før jeg ga opp :P

Prøvde en gang. Ragequitta :P

Skrevet
19 timer siden, Migle90 skrev:

Synes ikke det var noe stort problem jeg, fikk jo flere slots etter hvert og våpen fikk en jo tak i overalt:)

Problem og problem... Eg skulle berre ynskje det gjekk an å reparere dei. Det er fleire kule våpen eg nesten aldri finn.

19 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Har du dem til 3ds?

Nei, eg har ikkje 3DS.
BotW, SS og TP finnes vel heller ikkje til 3DS?

Skrevet

Ocarina of time og Wind Waker er favorittene, lett. Er også glad i a Link to the Past og Majoras Mask. Har ikke prøvd BotW enda, men høres jo ut som det skal være fantastisk. 

Gjest Winza
Skrevet
3 timer siden, ValarMorghulis skrev:

Ocarina of time og Wind Waker er favorittene, lett. Er også glad i a Link to the Past og Majoras Mask. Har ikke prøvd BotW enda, men høres jo ut som det skal være fantastisk. 

Har du prøvd a link between worlds? Elsker det spillet, runda det 5 ganger og sist gang med 3 hjerter :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...