Hactar Skrevet 7. mai 2017 #21 Skrevet 7. mai 2017 Dette får meg til å lure på hvordan han ser på økonomien deres generelt. Er det dere som har det trangt økonomisk, eller bare du, i hans øyne. Hvis han er enig i at dere begge må spare fordi du er hjemme og tar deg av felles barn, burde ikke veien være så lang til å innse at dere må dele på godene. 7
Gjest Blondie65 Skrevet 7. mai 2017 #22 Skrevet 7. mai 2017 Jeg antar at denne urimeligheten hans ikke bare begrenser seg til å tømme kjøleskapet uten å vise hensyn til at det er flere som skal spise av maten? Sånn at å holde ut til juli er passert neppe løser rotproblemet: en ekstremt selvsentrerthet og egoisme.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #23 Skrevet 7. mai 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Dersom det er slik at dere ikke har råd til mer juice eller yoghurt syntes jeg du bør få ha det dere kjøper inn til å ha hjemme i fred, så lenge han kan spise og drikke dette hver dag på jobb. Hvis ikke må dere se om det er noe annet dere kan kutte ned på slik at dere får råd til nok yoghurt og juice. Samtidig så er ikke dette noe jeg ville hengt meg så mye opp i. Småbarnsperioden er tøff nok om man ikke skal lage problemer ut av små ting. Du kan forklare saken til mannen og si det blir veldig kjedelig for deg å aldri kunne kose deg litt, men det er vel bedre å spise tørre brødskiver ut juli fremfor å skape dårlig stemning i heimen ? Anonymkode: ec77c...469 Ikke bare skal TS være hjemme uten lønn fordi FELLES barn ikke har fått barnehageplass. I tillegg skal hun spise tørre brødskiver. Så HUN ikke lager dårlig stemning i heimen. Og så lurer folk på hvorfor kvinnedagen fortsatt er viktig...... Anonymkode: 0b9ef...485 13
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #24 Skrevet 7. mai 2017 Jeg hadde blitt utrolig irritert hvis jeg var deg. Siden han kan fråtse hva pokker han vil på jobben, så trenger ikke han ikke tømme kjøleskapet hjemme også! Snakk om å være selvsentrert. Hadde eksplodert om mannen min hadde gjort noe sånt. Da hadde jeg bedt han fint om å gå og kjøpe noe nytt umiddelbart ellers hadde jeg bedt han ryke og reise for kvelden!! Anonymkode: d20da...05a 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #25 Skrevet 7. mai 2017 Får dere bedre økonomi av at du er hjemme på ulønnet permisjon enn dere får av å sette ungen hos dagmamma frem til h*n får barnehageplass, slik at du kan jobbe? Anonymkode: e71a8...b4f
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #26 Skrevet 7. mai 2017 Jeg hadde rett og slett gjemt det. Anonymkode: dbec3...7b7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå