AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #1 Skrevet 6. mai 2017 Jeg ønsker å gi kjæresten min en fjelltur i bursdagsgave. Vi bor på sørlandet så har tenkt på Prekestolen, besseggen typ. Hvilke andre steder kan vi dra? Vi må ha med oss ihvertfall en hund, muligens to. Vi ønsker å sove i telt, fiske med flue og ha et ferskvann i nærheten/der vi tar opp teltet. Noen anbefallinger? Anonymkode: ec899...e82
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. mai 2017 #3 Skrevet 6. mai 2017 Kleppali og Landsdal. http://turanbefalinger.com/kleppali-og-landsdal/
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #4 Skrevet 6. mai 2017 Jeg er ikke sånn skikkelig fjellgeit, men Prekestolen gikk jeg opp på rett over en time, så det er ingen dagstur 😉 Besseggen har jeg gått og det er mere en dagstur 😊 jeg har hørt at Kjerag er bra, men aner ikke lengden på turen og terrenget 😁 Anonymkode: 7d9ad...d1c
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #5 Skrevet 8. mai 2017 Kom og besøk Sunnmørsalpene. Her har vi mange fantastiske fjellturer å bestige Anonymkode: d9caa...783
ISU2Bitch Skrevet 9. mai 2017 #6 Skrevet 9. mai 2017 Hva med og ta krossobanen i Rjukan så gå innover hardangervidda?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå