Mokka Skrevet 26. desember 2004 #1 Skrevet 26. desember 2004 Når jeg trener,for eks løper for jeg en "dott" i øret,kan høre meg selv puste pg pese. Noen som gjenkjenner dette problemet? Hverfall utrolig irriterende..
Gjest Gjest_L_* Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Hei, sitter her med en superdott i øret som jeg har hatt i over 2 uker nå...oppstod på en flytur, og nå begynner det å bli ganske så slitsomt...søker derfor etter gode råd om hvordan bli kvitt disse, og da kom jeg over innlegget ditt... skjønner hvordan du har det! jeg er selv plaget med det.... dette begynte en gang da jeg var innlagt på sykehus (forøvrig ingenting med ørene å gjøre). jeg spurte legen hva denne dottfølelsen i øret kunne være, den kom og gikk noen ganger bare i løpet av sekunder. Andre ganger kunne den sitte i timesvis..Han mente det var slapp øretrompet (hvor morsomt det enn høres ut!). Jeg får det ofte når jeg jogger (spesielt hvis det blåser eller er kaldt). Desverre ingenting å gjøre noe med, såvidt jeg vet....men fryktelig plagsomt er det!!
Gjest Sara Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Sliter med det samme! Utrolig plagsomt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå