Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På momondo er det litt andre priser enn hos flyselskapene. De viser de billigste reisebyråene. Men hvorfor er det billigere? Kan da umulig være lønnsomt for flyselskapet? Og hvilken er til å stole på eller ikke?

Anonymkode: ab08d...b90

AnonymBruker
Skrevet

Følg med i nyhetene. Det er en pris helt til du skal betale. Da er det slutt på billigprisene. Både på den siden og på de fleste andre sidene innenfor samme kategori. 

Anonymkode: f232f...9ec

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har erfart at reisebyrå lyger om tilgjengeligheten på ulike reiser. De sier de har full oversikt og tilgjengelighet, men når vi har ringt 5 minutter etter på så har det vist seg gang på gang at reisebyrået har løget og at det var ledige plasser alikevel.

Det beste er faktisk å ringe direkte til selve selskapet man vil bestille turen gjennom. F.eks. Ving eller TUI

Anonymkode: 8f249...45b

AnonymBruker
Skrevet

Kommer ofte en kredittkortavgift heeelt på tampen når man har skrevet inn alle opplysninger og er veldig innstilt på å betale. Og så er det en del av de selskapene som er vanskelige å få tak i når noe går galt. 

Anonymkode: c1f35...847

AnonymBruker
Skrevet

Nei, bestiller aldri fly eller hotell hos reisebyråer - det finner man jo selv på nettet og hos flyselskapene / hotellene / leilighetene. 

Anonymkode: dcedc...44a

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg bruker Expedia en del. Har god erfaring med de.

Har lært at hotell i Norge er billigst hos selve hotellet.

Kommer aldri mer til å bruke Booking.com - de sender flere mail daglig med reklame, og rotet til en bestilling for noen år siden.

Jeg har også brukt Ticket.no på en større reise der jeg hadde et gavekort. Det fungerte også helt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...