Gå til innhold

Hva gjør man om man kræsjer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sikkert hårreisende at jeg spør om dette. Men jeg må spørre for å vite så får dere bare dømme meg. 

Kjører svært lite/aldri bil. Men skal snart kjære med en liten baby. Om man kræsjer og det ikke er noen stor ulykke.. hvordan gjør man det i forhold til legevakt og skademeldinger? Alle er hele, men det er tross alt en liten baby med så jeg ville tatt en sjekk på han uansett. Men så skal man kanskje skrive skademeldinger, vente på tauebil evt (da er det vel større skader men). Men i hvilken rekkefølge gjør man dette? 

Hadde vært kjempe stress om jeg måtte stå i trafikken og ordne alle slike ting og ikke vite om det gikk bra med babyen i bilen. For meg går tross alt han først, men kan vel ikke dra direkte til legevakt og ordne opp det andre senere? 

Anonymkode: 167eb...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke sånn at man skriver skademelding om noen er fysisk skadet. Selvsagt vil man da prioritere helsa først, men babyer tåler mer enn du tror. 

Anonymkode: 740bf...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å skrive skademelding så fort som mulig og helst der og da om dere har mulighet, hvis ikke er det vanlig å møtes for å skrive f.eks hjemme hos en av partene. Tror det er to skademeldinger hvor dere skriver en hver men dere må ha den andres underskrift på osv før dere sender inn hver deres. Noen ganger er det uenigheter om hendelsesforløpet og da er det forsikringsselskapene som avgjør saken seg i mellom, så vidt jeg har forstått.

Anonymkode: b85a4...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skal ta en sjekk på babyen bare for sikkerhets skyld, så kan babyen fint vente til du har skrevet skademelding. 

Anonymkode: 5a875...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...