AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #1 Skrevet 5. mai 2017 Har noen her erfaring med ballongdilatasjon av bihuler eller øretrompet? Anonymkode: 2c778...d34
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #2 Skrevet 6. mai 2017 Ja, jeg er operert i bihulene for 2,5 år siden pga mucocele. De brukte først ballongdilatasjon og fikk en ørliten åpning, men pga ekstremt trange forhold i pannebihulen så måtte de avbryte med ballongdilatasjon og bruke andre metoder hos meg for å åpne opp. Ellers ble jeg operert i full narkose da. Narkosen gikk helt fint. Når jeg våknet etter operasjonen var jeg i fin form og hadde ingen smerter. Var innlagt på sykehuset 1 døgn etter operasjonen. Deretter var jeg sykmeldt i 2 uker; dette pga jeg hadde et relativt stort inngrep. Operasjonen hos meg var vellykket på den måten at de klarte å få fjernet mucocelet, men jeg er ellers plaget med hyperreaktive bihuler ennå og sliter med jevnlige bihulebetennelser fremdeles. Dog er bihulebetennelsene jeg får nå litt svakere, det går lengre tid mellom hver gang og jeg trenger ikke antibiotika like ofte som før. Anonymkode: 5cc40...2bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå