AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #1 Skrevet 5. mai 2017 I dag er det endelig 1 år siden jeg sluttet å skade meg selv og kom meg bort fra selvskadingen og ønsker å "rette" opp i feila mine. Ihvartfall så godt det lar seg gjøre. Hva hjelper mot arr? Har hørt bio oil, men hvorfor funker det? Erfaringer anyone? Anonymkode: dee44...60d
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #2 Skrevet 5. mai 2017 Arr blekner litt med tiden,men blir aldri borte Anonymkode: 02bd0...c6e
Hesitation Skrevet 5. mai 2017 #3 Skrevet 5. mai 2017 Har noen arr jeg også, prøver faktisk bio oil selv nå, men har ikke holdt på lenge nok til å merke bedring. Videre sies det at laserbehandling kan gjøre arrene mindre synlige, men dette krever som regel mange behandlinger og er en tidkrevende prosess. Har dessverre ingen mirakelkur på lur, men tid vil gjøre arrene mindre synlige.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #4 Skrevet 5. mai 2017 Gratulerer! Prøvde en gelé fra apoteket engang, den funket desverre ikke. Anonymkode: 07c8c...9d8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #5 Skrevet 6. mai 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer! Prøvde en gelé fra apoteket engang, den funket desverre ikke. Anonymkode: 07c8c...9d8 Husker du navn på den? Anonymkode: dee44...60d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå