AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #21 Skrevet 7. mai 2017 4 timer siden, Sykkelkopp skrev: Neei! Hva slags menn er det du har datet egentlig? Mulig det gjelder for noen, men det beskriver ikke noen jeg kjenner iallfall Har tilgode å møte en mann, som sitter på ræva og synes det er ok at det ramler en dame ned i fanget hans uten at han har gjort noe for det. Jada høres forlokkende ut. For min del også. Men sånn funker det ikke. Vi damer lurer dere menn til å jakte på oss. Det er et spill. Fra begges side. Anonymkode: 55302...48d
Snowbrigade Skrevet 8. mai 2017 #23 Skrevet 8. mai 2017 (endret) Jeg synes det er så synd at folk setter det å spille kostbar osv opp mot det å være åpen og ærlig. Dette er så misforstått, om flere bare hadde skjønt at man skal oppføre seg ærlig, men samtidig ikke kvele den andre helt, så hadde man sluppet alle de som tror dette handler om spill og taktikker, og samtidig de som blir kjempesåret av at de er direkte og ærlig med en gang, og ikke skjønner hvorfor det ikke fungerer.. Det handler jo bare om å la følelser utvikle seg, det mest ærlige når man er forelsket er jo å være på, men samtidig såpass redd for avvisning at man ikke sier det direkte med en gang. Og det er jo da man rekker å kjenne på egne følelser også. Dette er bare naturlig og ikke kynisk, men det blir noe annet når man misforstår dette til å bli et spill med kunstige regler og en upersonlig lek. Endret 8. mai 2017 av Snowbrigade Skriveleif
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #24 Skrevet 8. mai 2017 58 minutter siden, Snowbrigade skrev: Jeg synes det er så synd at folk setter det å spille kostbar osv opp mot det å være åpen og ærlig. Dette er så misforstått, om flere bare hadde skjønt at man skal oppføre seg ærlig, men samtidig ikke kvele den andre helt, så hadde man sluppet alle de som tror dette handler om spill og taktikker, og samtidig de som blir kjempesåret av at de er direkte og ærlig med en gang, og ikke skjønner hvorfor det ikke fungerer.. Det handler jo bare om å la følelser utvikle seg, det mest ærlige når man er forelsket er jo å være på, men samtidig såpass redd for avvisning at man ikke sier det direkte med en gang. Og det er jo da man rekker å kjenne på egne følelser også. Dette er bare naturlig og ikke kynisk, men det blir noe annet når man misforstår dette til å bli et spill med kunstige regler og en upersonlig lek. Man kan fint være ærlig men også "spille". For man må faktisk være forsiktig med menn da de veldig ofte er redde for forhold og redde for følelser. Så man kan ikke bare gi seg hen til kjærligheten uten å bearbeide han først. Anonymkode: 55302...48d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå