Gå til innhold

Tenker kvinner slik?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke linke til mer seriøse nettsider? Gidder ikke gi klikk til dette.

Anonymkode: 4b1c0...a09

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Den bloggen kunne vært skrevet av en 7-åring mtp formidlingsevne og språk :P 

Men klart damer lurer på om de skal være dønn ærlige eller spille (da gjerne kostbar). Erfaring tilsier at det fungerer best med spill. Er man ærlig så får jo mannfolka forpliktelsesangst pronto. Å si til en mann at man er betatt eller forelska, er ofte ikke så lurt. Ikke før han har sagt det til deg. Det som funker best, er faktisk å slenge ut sjalusikortet så lenge det er gjort litt pent og forsiktig. 

Anonymkode: 55302...48d

• Liker 4
Skrevet (endret)

Er mange kvinner, som hu her, som har lite anlegg for romantikk, da de aldri gjennomgikk en romantisk periode med lengselsfulle blikk, flørting, håndholding, rødming, uskyldige stevnemøter, sykkelturer osv. Gikk rett fra Barbie-dukkene til å bli knulledukke for eldre gutter i tenåra, for å parafrasere Ibsen.

Endret av Hurepoix
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er åpen. Men det eneste som kommer til å skje med det er at jeg blir bitter, ensom og alene, fordi menn er livredd for kvinner som viser følelser. Da er de lynkjapt oppe med psyko-, needy-, slitsom-, hobbystalker-etc. kortene. 

Jeg spiller ikke fordi jeg ikke vil. Jeg har bare ikke lyst å innse at det som lønner seg i kjærlighet er å late som man ikke bryr seg. Men jeg vet at det er det som må til. Det bare er så nnihelvete kjedelig at jeg ikke har noe lyst på en kjæreste jeg får på den måten..

Anonymkode: fde40...346

• Liker 11
Gjest flaggermuskongen
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er åpen. Men det eneste som kommer til å skje med det er at jeg blir bitter, ensom og alene, fordi menn er livredd for kvinner som viser følelser. Da er de lynkjapt oppe med psyko-, needy-, slitsom-, hobbystalker-etc. kortene. 

Jeg spiller ikke fordi jeg ikke vil. Jeg har bare ikke lyst å innse at det som lønner seg i kjærlighet er å late som man ikke bryr seg. Men jeg vet at det er det som må til. Det bare er så nnihelvete kjedelig at jeg ikke har noe lyst på en kjæreste jeg får på den måten..

Anonymkode: fde40...346

Slapp av, det finnes folk der ute som setter pris på ærlighet og det å være direkte.

Bare vær deg selv, jeg lover. Det finnes menn som ser deg. Ikke gi opp 

Gjest Den Lille Heksa
Skrevet

Kan ts fortelle hva h*n reagerer på? Jeg skjønner ikke hva det er, og hvordan tenker menn i motsetning til det hun tenker? Og hva tenker hun? :klo::klo::klo:

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Jeg synes ikke hun virket så gale ts. Hun har tenkt å være åpen med han og si det som det er, så er det opp til han om han vil være med på det eller ikke.

For å være ærlig så tror jeg at du finner langt mer kyniske utspill når venninnegjengen er samlet og de forteller om mannfolk som har prøvd seg, og som de har vært med. Da kommer det nok mye på løpende bånd.

Endret av Minesveiper
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Erfaring tilsier at det fungerer best med spill. Er man ærlig så får jo mannfolka forpliktelsesangst pronto.

Hvor tar du det fra ? Jeg er ikke enig med deg. Hadde digget at en kvinne sa dette til meg, men jeg er en "menneskekjenner" av rang etter et langt forhold. Så man oppdager fort om dette er ekte eller ikke, og er det ikke ekte har du helt rett.

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er åpen. Men det eneste som kommer til å skje med det er at jeg blir bitter, ensom og alene, fordi menn er livredd for kvinner som viser følelser.

Til du treffer den rette, han vil sette pris på akkurat det. Alle andre vil bare ha sex, og så rømme når de er lei. Kan de ikke leve med så positive egenskaper som du faktisk har er de ikke verdt deg. Så ikke gi opp,vær deg selv og fortsett med det. Du vil før eller senere treffe den som setter pris på akkurat det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Duftavsommerregn skrev:

Hvor tar du det fra ? Jeg er ikke enig med deg. Hadde digget at en kvinne sa dette til meg, men jeg er en "menneskekjenner" av rang etter et langt forhold. Så man oppdager fort om dette er ekte eller ikke, og er det ikke ekte har du helt rett.

Erfaring. Er ikke den du siterte, men det hun skriver er jo helt rett.

Anonymkode: 94ad8...2b2

• Liker 3
Skrevet

Kjæresten min var litt sånn careless i begynnelsen. Hadde en hær av menn etter seg og ville ikke ha noe seriøst. Var lei av seriøse gutter og ville bare leke. Det bare pirret nysgjerrigheten mine enda mer. Litt kult at ei jente er litt sånn laidback og tar ting som det kommer uten å bli sjalu og eiersyk med engang.

Jeg fikk henne til slutt da ;)

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den bloggen kunne vært skrevet av en 7-åring mtp formidlingsevne og språk :P 

Men klart damer lurer på om de skal være dønn ærlige eller spille (da gjerne kostbar). Erfaring tilsier at det fungerer best med spill. Er man ærlig så får jo mannfolka forpliktelsesangst pronto. Å si til en mann at man er betatt eller forelska, er ofte ikke så lurt. Ikke før han har sagt det til deg. Det som funker best, er faktisk å slenge ut sjalusikortet så lenge det er gjort litt pent og forsiktig. 

Det er forskjell på å spille spill og å si jeg elsker deg skal vi bli kjærester på andre daten

Jeg vil gjerne høre at en jente liker meg/Har det kjekt sammen med meg, bare hun ikke går helt crazy. Ser ikke hvordan sjalusikortet skal funke, investerer ikke mye i en jente som ikke investerer like mye tilbake. Hvis hun er på flørtern med flere menn samtidig er sjansen større for at hun vil fortsette med det og være utro.

Selvfølgelig må du gjerne snakke om en fyr som er så bra på det og det. Så sier jeg; du burde invitere han ut på date. Og så er vi like langt. Du kunne like godt kuttet det ut

Men hvis du faktisk lykkes med sjalusikortet eller andre spill. Vær obs på at det er en faktor i hvorfor han liker deg. Hva skjer når du tar det bort? Eller skal du drive med sånn manipulering hele tiden? Høres slitsomt ut

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Ragnar89 skrev:

Kjæresten min var litt sånn careless i begynnelsen. Hadde en hær av menn etter seg og ville ikke ha noe seriøst. Var lei av seriøse gutter og ville bare leke. Det bare pirret nysgjerrigheten mine enda mer. Litt kult at ei jente er litt sånn laidback og tar ting som det kommer uten å bli sjalu og eiersyk med engang.

Jeg fikk henne til slutt da ;)

7 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Det er forskjell på å spille spill og å si jeg elsker deg skal vi bli kjærester på andre daten

Jeg vil gjerne høre at en jente liker meg/Har det kjekt sammen med meg, bare hun ikke går helt crazy. Ser ikke hvordan sjalusikortet skal funke, investerer ikke mye i en jente som ikke investerer like mye tilbake. Hvis hun er på flørtern med flere menn samtidig er sjansen større for at hun vil fortsette med det og være utro.

Selvfølgelig må du gjerne snakke om en fyr som er så bra på det og det. Så sier jeg; du burde invitere han ut på date. Og så er vi like langt. Du kunne like godt kuttet det ut

Men hvis du faktisk lykkes med sjalusikortet eller andre spill. Vær obs på at det er en faktor i hvorfor han liker deg. Hva skjer når du tar det bort? Eller skal du drive med sånn manipulering hele tiden? Høres slitsomt ut

Disse to innleggene bør leses i omvendt rekkefølge. Slik som dama til Ragnar gjorde funker best. 

Man kan godt si man liker en fyr, men samtidig være care. Man må porsjonere ut det man gir og det man tilsynelatende ikke bryr seg om. Litt som å dra på fisketur. Sveive inn, gi ut og sveive inn. Det beste er å la mannen tro han jakter. 

Og gå rett bort og si man er betatt og håper på mer, etter et par uker, er garantert kroken på døra. Om da ikke mannen er så forelska så han går rundt i svime. 

• Liker 3
Skrevet
På 5.5.2017 den 19.28, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og fikk romantikken i halsen da jeg leste denne:

https://yesmaam.no/2017/05/05/singellivet-spill-eller-apenhet/

Jenter/kvinner, tenker dere så kynisk? 

Anonymkode: 2d8ba...757

Hun er overhodet ikke representativ for alle kvinner,nei. Just som du ikke er representativ for alle menn😊

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Disse to innleggene bør leses i omvendt rekkefølge. Slik som dama til Ragnar gjorde funker best. 

Man kan godt si man liker en fyr, men samtidig være care. Man må porsjonere ut det man gir og det man tilsynelatende ikke bryr seg om. Litt som å dra på fisketur. Sveive inn, gi ut og sveive inn. Det beste er å la mannen tro han jakter. 

Og gå rett bort og si man er betatt og håper på mer, etter et par uker, er garantert kroken på døra. Om da ikke mannen er så forelska så han går rundt i svime. 

Ikke det jeg sier du skal gjøre heller. Men mange som brenner seg på at mannen bare var der for jakten sin skyld. Og så skjønner ikke jenta hvorfor han drar og tror ofte hun bare ikke spilte hard to get lenge nok, eller  tror at hun hadde sex for tidlig

Endret av Sykkelkopp
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Ikke det jeg sier du skal gjøre heller. Men mange som brenner seg på at mannen bare var der for jakten sin skyld. Og så skjønner ikke jenta hvorfor han drar og tror ofte hun bare ikke spilte hard to get lenge nok, eller  tror at hun hadde sex for tidlig

Det er en hårfin balansegang. Man må gi han litt så han vet han er likt, men ikke så mye at han får en dame slengt i fanget. Erfaring tilsier at mannen vil jakte. Men byttet må være tilgjengelig. 

Det å sjekke opp en mann er ikke enkelt. De er skjøre og litt nevrotiske. Og de er jegere. De må tro at de har jaktet for å føle seg verdige byttet sitt. 

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det å sjekke opp en mann er ikke enkelt. De er skjøre og litt nevrotiske. Og de er jegere. De må tro at de har jaktet for å føle seg verdige byttet sitt. 

Neei! Hva slags menn er det du har datet egentlig? Mulig det gjelder for noen, men det beskriver ikke noen jeg kjenner iallfall

Skrevet

Jeg mister raskt interessen om det er for mye fram og tilbake i datingfasen. Jeg blir sjeldent skikkelig glad i noen. Sikkert fordi jeg har bygd en jævel av en mur. Så blir det mye spill og tull, blinker varsellampene mine, og det er lett at jeg bare går videre. Jeg liker aller best at dama er rett fram og ærlig. Ta gjerne initiativet selv. Det har aldri skremt meg bort. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjesp, enda mer egenreklame for denne patetiske bloggen. 

Anonymkode: 4fffd...4e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...