Gå til innhold

Favoritt Disney-klassiker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

101 dalmatinere, Pocahontas, Ringeren i Notre Dame, Løvenes konge, Den lille havfruen, Aladdin og Vaiana :)

Endret av Stueloff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herkules, Ringeren i Notre Dame, Løvenes Konge og Pocahontas :) 

Er også VELDIG glad i tegnefilmen Anastasia, selv om jeg vet det ikke er Disney ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alice i Eventyrland og Ringeren i Notre Dame er mine to favoritter, men elsker Disney og liker alle filmene veldig godt. 

Anonymkode: ee3a0...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.12.2019 den 17.41, Tanuki skrev:

MOANA!(Vaiana)! 

- Elsker at Moana skal bli høvding og at det er en selvfølge blant folket hennes

- Ingen romanse, bare vennskapet mellom henne og Maui

- Moana vil redde folket sitt og er en eventyrer, og hun har en mye mer realistisk kropp enn andre Disneyprinsesser som Ariel, Elsa, Anna 

 

Har ikke tenkt over det, men godt observert. Er selv veldig glad i både filmen og sangene i filmen. 

15 timer siden, Ingveis skrev:

Herkules, Ringeren i Notre Dame, Løvenes Konge og Pocahontas :) 

Er også VELDIG glad i tegnefilmen Anastasia, selv om jeg vet det ikke er Disney ;) 

Glad i den filmen jeg også. Så den sist  for noen måneder siden. Han ene(Don Bluth) som laget Anastasia jobbet tidligere hos Disney og lagde også Lillefot og vennene hans i landet for lenge siden som jeg så enormt mange ganger som barn. 

Anonymkode: ceb0f...9e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.5.2017 den 14.31, Salka skrev:

Lion King, The Fox and the Hound, Oliver & Company, Bambi, Lady and the Tramp og The Aristocats er mine favoritter 

Samme her. Er også veldig glad i Tarzan, Pocahontas og Mulan.

Anonymkode: 73cd9...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løvenes konge så klart ❤ 

Liker også veldig godt "Spirit: Hingsten fra Cimarron". Den er fr Dreamworks, og ikke Disney, men en utrolig fin film. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Har ikke tenkt over det, men godt observert. Er selv veldig glad i både filmen og sangene i filmen. 

Glad i den filmen jeg også. Så den sist  for noen måneder siden. Han ene(Don Bluth) som laget Anastasia jobbet tidligere hos Disney og lagde også Lillefot og vennene hans i landet for lenge siden som jeg så enormt mange ganger som barn. 

Anonymkode: ceb0f...9e0

Jeg elsker de filmene også, særlig Lillefot. Det koseligste jeg vet er å se disney/tegnefilmer med ungen min♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alkoholist

Toy story 1 & 2, Alice in wonderland, Peter Pan 1, Pocahontas 1, Ringeren i Notre Dame, skjønnheten og udyret og alle de gamle Mikke mus, Langbein og Donald duck klassikerne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2019 den 9.37, Ingveis skrev:

Herkules, Ringeren i Notre Dame, Løvenes Konge og Pocahontas :) 

Er også VELDIG glad i tegnefilmen Anastasia, selv om jeg vet det ikke er Disney ;) 

Alle filmene du har nevnt her er noen av mine favoritter også! 😊 Filmen Anastasia er helt fantastisk, jeg hører fortsatt på "Once upon a december" som voksen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 10.12.2019 den 23.51, Ti.09 skrev:

Alle filmene du har nevnt her er noen av mine favoritter også! 😊 Filmen Anastasia er helt fantastisk, jeg hører fortsatt på "Once upon a december" som voksen.

Selv hører jeg på skurkesangen In the Dark of the Night også. 

Vet ikke om den teller som Disney-klassiker, men liker veldig godt Mary Poppins. 

Anonymkode: 57bb2...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...